خبرهای داغ:
دکتر کریمی اول گفت: ایمان به خدا، اطاعت از رهبری و ولایت فقیه و حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی از عوامل مهم مقاومت و ایستادگی در برابر فشارها و تحریم‌های مختلف دشمن است.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۹۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ معاصر بود/تمام پیشرفت های ما در سایه اطاعت از رهبری و وحدت و همبستگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر حسین کریمی‌اول جانشین اسبق سپاه نینوا صبح امروز درراهپیمایی۲۲ بهمن مردم انقلابی کلاله اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ معاصر بوده و منشاء تحولات کنونی در عصر جدید است.

وی تصریح کرد: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ، زیرا مردم شهید پرور و مقاوم و قهرمان ایران روزهای بسیار سخت و پر فراز و نشیبی را در طول این ۴۵ سال عمر انقلاب پشت سر گذاشته اند و همچنان پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند.

دکتر کریمی اول خاطرنشان کرد: در آن زمان که جهان به دو قدرت بزرگ شرق و غرب تقسیم شده بود، قدرت‌های جهانی فکر نمی‌کردند انقلاب اسلامی پیروز شود و منشاء تحول در دنیا در سال‌های بعد باشد.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با تمام توان سعی در نابودی این انقلاب داشته و در این مسیر از هر ابراز و امکاناتی که در دست داشتند استفاده کردند.

کریمی تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین بعنوان راهبرد و اصل جدایی ناپذیر سیاست خارجی ماست و هیچ گاه از حمایت از حقوق مردم مظلوم منطقه عقب نشینی نخواهیم کرد.

جانشین اسبق سپاه نینوا گفت: ریشه، اساس و اصول این انقلاب بر مبنا اعتقادات فکری مردم به قرآن و آیات الهی بود و حکومتی که بر این مبنا قیام کند پیروز خواهد شد، دومین معیار ما در تشکیل حکومت، پیروی از سیره پیامبران بوده و امام خمینی (ره) در آن سال‌ها و سپس رهبر معظم انقلاب تلاش کرده و دارند تا احکام الهی و سیره پیامبران در جامعه پیاده شود.

وی بیان کرد: زمانی که اعتقادات دینی و الهی محور اصلی تشکیل حکومت الهی در جهان باشد مطمئنا هیچ هجمه، توطئه و فشارها و تحریم‌ها در آن اثرگذار نبوده و همواره به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: شکست‌ناپذیری مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی مردم جهان به ویژه قدرت‌های بزرگ را متحیر کرده به طوری که سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بیان می‌کند با وجود استفاده از همه ابزارها و تفکرات در جهت تحریم‌های سنگین برای ایران با شکست مفتضحانه مواجه شده‌اند در صورتی که اگر یک سوم از این تحریم‌ها در هر یک از کشورهای پیشرفته بکار برده می‌شد آن کشور به طور قطع متلاشی می‌شد.

کریمی اول گفت: در حال حاضر دشمن جنگ شناختی و ادراکی را راه‌اندازی کرده و در این جنگ نرم تلاش دارد تا اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی ما را ازبین ببرد و به ویژه نسل جوان را از این اصول دور نگه دارد.

سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن ادامه داد: همه اندیشمندان، نخبگان، اساتید، روحانیون و تمام کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند باید در مقابله با این جنگ دشمن جهاد تبیین را در راستای بیان اصول، ارمان و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی بیان کنند و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کنند.

کریمی‌اول اظهار کرد: ایمان به خدا، اطاعت از رهبری و ولایت فقیه و حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی از عوامل مهم مقاومت و ایستادگی در برابر فشارها و تحریم‌های مختلف دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی در زمینه علم پزشکی هسته‌ای و موشکی و دیگر زمینه‌ها به قله‌های رفیع رسیده و توانستیم با وجود همه تحریم‌ها بتوانیم در بیشتر حوزه‌ها به دستاوردهای خوبی برسیم در سایه اطاعت از رهبری و وحدت و همبستگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها