خبرهای داغ:

راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان باغملک برگزار شد

امروز مردم از جایی دل زده هستند که مسئولان از عمل انقلابی و ارزش انقلابی رویگردان شده اند و مردم ما پایبند به انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۸۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج باغملک: با حضور رئیس کل و رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی ایران ، امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، فرماندهی نیروی انتظامی ، دادستان عمومی و انقلاب ، رئیس دادگستری ، روحانیون ، بسیجیان ، دانش آموزان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و عموم مردم همیشه در صحنه و شهید پرور، راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان باغملک برگزار شد.

رئیس کل و رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی ایران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر و تشکر از مردم همیشه در صحنه باغملک گفت: از ایام الله در آیات قرآن به نیکی یاد شد و وجود شما مصداق این آیات است و در چنین روزی انقلابی به نتیجه و ثمر رسید که در مرز سیطره یافته و جهان بود و به تحلیل امام راحل انفجار نور بود.

محمد رئیس زاده افزود: سوالی که امروز در ذهن جوانان ما وجود دارد این است که نسبت انقلاب با پیشرفت ها و دست آوردهای چیست؟ و نسبت انقلاب با عقب ماندگی ها ، نواقص و کمبودها کدام است؟ و این سوالات بسیار جدی است که در جهاد تبیین باید به آن بپردازیم تا ذهن جوانان ما روشن شود.

وی با اشاره به دو مولفه اساسی که امنیت و سلامت است بیان کرد: اگر امنیت نباشد هیچ کدام از ساعت های اجتماعی زندگی بشر برای پیشرفت تنها نمی مانند و اگر سلامت نباشد هیچ کدام از ساعت های زندگی بشری چه در حوزه آموزش ، اقتصاد ، پیشرفت های فنی و تکنولوژی پایدار و پابرجا نمی ماند و تا امنیت و سلامت تامین نباشند هیچ کشوری نمی تواند ادعای حرکت به سمت مرز های پیشرفت کند.

رئیس کل و رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی ایران یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس با غیرت مردان ذره ای از سرزمین ما جدا نشد و کسی نتوانست بر ما پیروز شود و یک تجربه ۲۰۰ ساله را به ما ثابت کرد و با یک سد محکم مانند رهبری معظم انقلاب و مردم برخورد کردند و شکست خوردند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان روز به روز قدرتشان رو به افول رفت و ما قوی تر شده ایم و امروز دشمن را در زمینه های مختلف زمین گیر و زمین کوب کرده ایم و این یعنی یک امنیت خودکفای هوشمند درون زا و این نظام بزرگ جمهوری اسلامی بوده است.

دکتر رئیس زاده با اشاره به حوزه سلامت عنوان کرد: روزگاری فقط یک دکتر در باغملک وجود داشت ، اما امروز ۴۰ نفر پزشک و متخصص در حال خدمت به مردم هستند و ماهانه بیش از ده هزار مریض در باغملک خدمات درمانی می گیرند و این حاصل پیشرفت های بزرگ ما است و در حوزه متخصصین به ۵۰ هزار تخصص رسیدیم و چندین هزار پیوند کبد ، قلب و کلیه در کشور انجام شده است که این نشان دهنده قله پیشرفت کشور است و هیچ نیازی به کشورهای دیگر نداریم.

وی با اشاره به دیگر خدمات و پیشرفت ها در حوزه سلامت گفت: معجزه انقلاب اسلامی در حوزه امنیت و سلامت نمایان شد و محصولات ما قابل قدرت نمایی با تمام کشورها هستند ، امروز مردم از جایی دل زده هستند که مسئولان از عمل انقلابی و ارزش انقلابی رویگردان شده اند و مردم ما پایبند به انقلاب هستند و از آنجایی که مسئولان از ارزش های انقلاب فاصله گرفتند دل زده هستند.

رئیس کل و رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی ایران افزود: تبیین دست آوردها از خود دست آوردها مهم تر است ، مکتب ، مکتب تشییع و حاج قاسم سلیمانی است و بدون مردم هیچ اقدامی انجام نخواهد شد و مردم اگر پشت هم باشند نیل هم برایشان باز خواهد شد و حضورشان در انتخابات ستودنی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تبدیل نقاط قوت به نقاط ضعف یک خیانت است ادامه داد: آنچه برای مردم مهم است خدمت ، جهاد تبیین و حفظ اتحاد و وحدت مردم است ، از همه عوامل برگزاری مراسم با شکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر میکنیم و افتخارم این است که فرزند باغملک و این آب و خاک هستم و دانش آموزان ، نوجوانان و جوانان بدانند که من سند زنده انقلاب اسلامی و پیشرفت های آن است.

خبرنگار؛ مهین ممبینی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار