خبرهای داغ:
حجت الاسلام قنبری گفت: امروز باید در جنگ شناختی همه جوانبی که دشمن برای ما طراحی کرده است را بسنجیم تا بتوانیم در مقابل آن هوشیار باشیم و تصمیم درست را بگیریم.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۵۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

دشمن همه جنگها را برای مقابله با مردم ما امتحان کرده است/امروز در جنگ شناختی باید بسیار هوشیار باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قنبری امام جمعه رامیان در جمع راهپیمایان این شهرستان گفت: 22 بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر روز پیروز جریان دینی و اسلامی بر جریان استکباری بود و انشاالله این انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان خواهد شد.

وی افزود:در دوره ای قرار گرفته ایم که دشمن با تمام نیرویش وارد میدان شده است و همه جنگ ها را اعم از سخت، نیمه سخت و جنگ نرم را امتحان کرده است ول در همه این مسیرها مردم ما استوار ایستادند و اجازه جولان به بدخواهان نظام ندادند.

قنبری اظهار داشت: امیرالمومنین(ع) می فرماید: کسی که زمانه خویش را نشناسد ، غارت زده خواهد شد و ما امروز باید در جنگ شناختی همه جوانبی که دشمن برای ما طراحی کرده است را بسنجیم تا بتوانیم در مقابل آن هوشیار باشیم و تصمیم درست را بگیریم.

امام جمعه رامیان در پایان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم رامیان در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: این حضور حماسی شما مردم عزیز گواه این است که ما پای این انقلاب و آرمانهای امام راحل هستیم و بر عهد خود استوار ایستاده ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها