خبرهای داغ:
امیر صادق نوری گفت: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه غیرتمند در کنار سبزقامتان بسیج و نیروی انتظامی با اقتدار وصف نشدنی نه تنها در حفظ مرزها بلکه یاری مستضعفان جهان در خدمت هستند.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۳۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

مردم ما پای انقلابی که با شور و بصیرت ایجاد کردند با اتحاد و همدلی ایستائه اند/ ارتش مقتدر،سپاه غیرتمند و سرو قامتان بسیج و انتظامی جانفدای همه ملتهای مظلوم هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ امیر صادق نوری در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شهرستان گنبدکاووس گفت: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه غیرتمند در کنار سبزقامتان بسیج و نیروی انتظامی با اقتدار وصف نشدنی نه تنها در حفظ مرزها بلکه یاری مستضعفان جهان در خدمت هستند.

وی افزود : حضور و اتحاد مردم غیرتمند گنبد کاووس برای من از بعد مسئولیتم غیر قابل وصف بود. امروز ثابت کردید پررنگ تر پای انقلاب که با حضور پر شور انجام داده اید هستید.

امیر نوری خاطرنشان کرد :مدافعان حرم با درخواست رییس جمهور رسمی کشور به آنجا رفتند. تفاوت ارتش در ۴۵ سال پیش با امروز این بود پیشرفته ترین تانک ها را داشت اما بدون اجازه نمیتوانستند تجهیزات را تعمیر کنند و در خدمت شرق و غرب بودند.

جانشین قرارگان زمینی شمال شرق نزاجا تاکید کرد: کشور عزیزمان ایران جولان گاه شرق و غرب بود.ارتش از چنان قدرت تحرکی برخوردار است که تجهیزاتش در کمتر از ۲۴ ساعت ۷۰۰ کیلومتر می پیماید. ارتش انقلابی امروز حامی مردم شریف است و با شهیدان کلاهدوز و نامجو و صیاد شیرازی این قدرت نظامی و معنوی را در کنار سپاه عزیز ثابت کردند.

امیر صادق نوری در پایان خاطر نشان کرد ژنرال سابق ارتش عراق گفت برای حمله قریب الوقوع به دستور صدام آماده شده بود و آنها به دنبال این بودند که بین ارتش مقتدر و سپاه پاسداران عزیز تفرقه بیفکنند اما نتوانستند و در جنگ در سایه اتحاد نیروهای مسلح شکست خوردند.امروز شما همچنان که با شور و اتحاد در راپیمایی شرکت کردید با همین اتحاد و شور انقلابی در انتخابات شرکت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها