همزمان با سراسر کشور؛

هزاران نفر از مردم میانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند

تبریز- راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن با حضور هزاران نفری مردم میانه برگزار شد و هزاران نفر از مردم این شهرستان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۱۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، امام جمعه میانه در جمع پرشور مردم ولایی و انقلابی میانه، عید پیروزی انقلاب اسلامی را در ردیف عید فطر عنوان کرد و با تبریک این عید به تشریح ابعاد و علل پیروزی و ماندگاری انقلاب پرداخت.

   حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی وحدت و اتحاد ملی را اولین و شاخص‌ترین علل پیروزی و ماندگاری انقلاب عنوان کرد و گفت: مردم در حکومت شاهنشاهی، اختیار و جایگاهی نداشتند. کشور، سیاست و معنویت روز به روز تضعیف می‌شد، علم، تکنولوژی و پیشرفت در حاشیه بود و کشور به پایگاهی برای مطامع استکبار تبدیل شده بود و اقشار مختلف مردمی که طاقت زیر یوغ استکبار بودن را نداشتند علیه این رژیم شوریدند و با سرنگونی حکومت شاهنشاهی، حکومت اسلامی را جایگزین آن کردند.

   سخنگوی پایانی حماسه ۲۲ بهمن از معنویت به عنوان دومین عامل پیروزی و ماندگاری یاد کرد و اظهار داشت: جامعه ایران جامعه‌ای معتقد، خودباور، خداباور و قرآنی بودند و چون تحمل ننگ فساد، فحشا و فسوق را نداشتند، جامعه دینی و قرآنی را در کشور حاکم کردند.

   حجت‌الاسلام رشادی ایثار، شهادت، فداکاری و از خودگذشتگی، و رهبری قاطع و باصلابت را سومین و چهارمین عوامل پیروزی و ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برشمرد و افزود: انقلاب‌های متعددی در جای‌جای جهان به وقوع پیوسته است ولی دیری نپاییده است که به علت فقدان رهبری قاطع و با صلابت، مصادره شده، نابود شده و یا رژیمی بدتر از رژیم قبلی جایگزین آن شده است.

   وی متذکر شد: انقلاب ما به برکت وجود ولایت فقیه و مردمی هميشه در صحنه، نه تنها تغییر ماهیت یا عقب نشینی نکرده است بلکه محکم و استوار بر مواضعش تکیه کرده و روز به روز بالنده‌تر، پیشرفته‌تر و مقتدرتر می‌شود.

   راهپیمایی باشکوه و هزاران نفری مردم میانه بمناسبت جشن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از میدان معلم تا میدان آزادی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار