به مناسبت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی جشنی در مدرسه دخترانه متوسطه دوم روستای پهلوانکشی از توابع بخش ساحلی دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۲۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه فرزانگان روستای پهلوانکشی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، صبح امروز به مناسبت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی مراسم جشنی در مدرسه دخترانه متوسطه دوم روستای پهلوانکشی از توابع بخش ساحلی دلوار برگزار شد.

این مراسم به مناسبت دهه مبارکه فجر در مدرسه دخترانه متوسطه دوم فرزانگان روستای پهلوانکشی و با حضور حجت الاسلام جوکار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) دلوار، دبیران، دانش آموزان و اولیا صبح امروز برگزار شد.

حجت الاسلام جوکار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) دلوار ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: انقلاب اسلامی به ما آموخت که بگوییم ما می توانیم و امروز همه دستاوردهای کشور با همت جوانان ما به دست آمده و دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله های موفقیت شوند که دانش آموزان باید با آگاهی و امید در مسیر موفقیت ها گام بردارند.

جشن دهه فجر در مدرسه فرزانگان روستای پهلوانکشی

وی با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان در این مراسم افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک نقطه عطف تاریخی مهم در کشورمان است که در طول تاریخ سابقه نداشته و امروز به مناسبت گرامی داشت این حماسه مبارک در این مراسم حضور یافته ایم و امیدواریم تا سال ها با جشن و شادی و در کنار هم این روز را جشن بگیریم و همچون همیشه تجدید میثاق دوباره ای با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای اسلام و انقلاب اسلامی داشته باشیم.

حجت الاسلام جوکار همچنین ضمن اشاره به انتخابات پیش رو عنوان داشت: انتخابات مجلس در راه است رای اولی ها با توجه به فرمایش رهبری با حضور حداکثری و فعال خود پای صندوق های رای در انتخاب فرد اصلح و گزینه شایسته خود مشارکت داشته باشند و اجازه ندهند دشمن در تضعیف مشارکت و حضور مردم به اهداف شوم خود برسد زیرا دشمن برای ناامید کردن مردم هزینه های بسیاری کرده است که حضور مردم همه نقشه ها را نقش بر آب خواهد کرد.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار