فرماندار شهرستان فلارد در مراسم جشن بعثت پیامبر عظیم الشان‌ اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی که در حسینیه ثارالله شهر مال خلیفه شهرستان فلارد برگزار شد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی آغازحاکمیت الهی بود.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۴۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار شهرستان فلارد کورش فتحی با خیرمقدم گویی به حاضرین‌گفت: پیروزی انقلاب اسلامی آغازحاکمیت الهی و نوری است که به ظلمات و تاریکی پایان‌ داد و آغاز جنبش و حرکت مردم‌ ولایتمدار جمهوری اسلامی به سوی قله افتخار بود.

مهندس فتحی، به برخی از دست آوردهای انقلاب اسلامی درطول چهل پنج‌سال اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگانی در جمع ما هستند که می توانند به درستی قضاوت کنند چون گذشته را لمس کردند و درحال حاضر تجربه خوبی دارند و می توانند جهاد تبیین‌ خوبی داشته باشند.

وی، ادامه داد: یکی از دستاوردهای  مهم خارج‌شدن از زیر سلطه  استعمارگران‌ کشور های غربی  و استقلال  پیدا کردن کشور عزیزمان‌ می باشد، در حوزه عمرانی وزیر ساختی آب، برق،گاز،راهها،شهرسازی حوزه ورزشی، کشاورزی، علمی دانشگاهها، تکنولوژی، پزشکی، پیوند کلیه،کبد،غرنیه چشمی از جمله دست آوردهای انقلاب اسلامی است.

فرماندارشهرستان فلارد،سرنگونی نظام دیکتاتوری پهلوی و جایگزینی نظام‌ مردم سالاری دینی که مردم‌ نقش تعیین کننده را در آن دارند از دیگر دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است.

 مهندس فتحی، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همیشه تلاش کردند  نگذارند صدای واقعی انقلاب به گوش جهانیان‌ برسد، محاسن و نقاط قوت‌ انقلاب اسلامی را از دید مردم بپوشاندند و همیشه یاس و نا امیدی در گوش مردم‌ خواندند.

فرماندارشهرستان فلارد، اظهار داشت دوستان ‌انقلاب اسلامی بدانند امروز روز جهاد تبیین‌ است روز روشنگری است، رهبر معظم انقلاب چندین‌ماه است درخصوص جهاد تبیین‌ صحبت می کنند  همه ما وظیفه داریم  آگاهی و روشنگری کنیم. مدیون‌خون‌شهدا هستیم‌ اگر ساکت باشیم‌ ، ما باید گوش به فرمان‌ ولی فقیه ‌باشیم. در روز۲۲بهمن‌ و ۱۱ اسفند  با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و حضور با بصیرت و انتخاب اصلح پوزه دشمنان را با رای خود  برخاک بمالیم‌ .

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فلارد، در این آیین گفت: تلاوت کلام‌نورانی وحی ،سرود جمهوری اسلامی، مولودیه خوانی، خیرمقدم و سخنرانی حجت الاسلام ‌محمود خداوردی، اجرای سرود گروه سرود یکی از مدارس، خواننده محلی ، اهدا جوایز به فعالین ‌دهه مبارک‌فجر و پذیرای، از دیگر برنامه های جشن بعثت رسول گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار