خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: هرچه کارها به تعویق افتد، سال آینده، هزینه بیشتری خواهد داشت، بنابراین اقدام در لحظه موجب صرفه جویی در وقت، انرژی و سرمایه می شود.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۷۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی و آغاز آیین نهضت آسفالت در دزفول گفت:در راستای تسهیل خدمت به مردم، با تلاش شبانه روزی مسئولان، اقدامات خوبی برای مردم رقم بخورد.

او با تاکید بر اینکه باید به وعده ها عمل شود، افزود: لازمه عمل به وعده کمک کردن همه دستگاه ها است، زیرا اگر بنا بر کار نکردن باشد، دلایل زیادی وجود دارد و وقت مردم نیز تلف می شود.

سرتیپ شاهوار پور با بیان اینکه سرمایه منجمد را باید به سرمایه فعال تبدیل کرد، اظهار داشت: در این خصوص زمین ها سرمایه های غیر فعالی هستند و اگر فعال شدند تا مردم بهره ببرند اقدامی عملیاتی، میدانی و مدیریتی است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان می گوید: هرچه کارها به تعویق افتد، سال آینده، گران تر خواهد شد، بنابراین اقدام در لحظه موجب صرفه جویی در وقت، انرژی و سرمایه  می شود.

سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه در اهواز  اقدامات وسیعی در حوزه عمرانی و آبادانی صورت گرفته است، گفت: پارک ریحانه در مرکز اهواز پروژه بزرگی بوده است که  در زمان کم انجام گرفت،  اکنون هم ۱۵ هکتار ساحل سازی در جاده ساحلی اهواز  شروع شده است، علاوه بر آن پروژه هایی هم توسط  قرارگاه خاتم الانبیا در حال اقدام است.

وی افزود: با همت بسیج سازندگی پروژه هایی که وعده داده شده است با تامین منابع، و حتی تا پیش از تامین آن، شروع خواهد شد.

در این آیین نهضت آسفالت در شهرستان دزفول، با مساحتی بیش از یک میلیون مترمربع با همکاری شهرداری دزفول و بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان آغاز گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها