خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت سالروز عملیات والفجر و روز حفاظت اطلاعات در شهرستان کارون برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۰۱
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، امروز همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه مراسم گرامیداشت این روز  با حضور سردار هاتف جانشین قرارگاه حضرت ابوالفضل استان خوزستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون، فرماندار، مسئول حفاظت اطلاعات، نیروی انتظامی، پیشکسوتان، بسیجیان و پاسداران در سالن اجتماعات دانشگاه نفت این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون ضمن خوش آمد گویی و تبریک این روز به حضار در مورد این عملیات غرور آفرین نکاتی را بیان نمودند.

سردار علیرضا هاتف، جانشین قرارگاه حضرت ابوالفضل استان خوزستان در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی انقلاب مردمی است و خارج از مردم نیست چرا که این مردم خودشان انقلاب کردند، شهید دادند و انقلاب را تا به امروز حفظ کردند، در صحنه بودند و در برابر فتنه ها ایستادند.

وی افزود: در این مسیر ما وظیفه مهم داریم آن هم حضور در انتخابات و خلق حماسه است و دقت در انتخاب مسئولین شایسته وظیفه دیگر به مسئولین بر می گردد و آن هم اینست که مسئولین هم وظیفه دارند تلاش خود را مضاعف کنند و با مردم باشند و مشکلات آنها را حل کنند.

سردار علیرضا هاتف خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ شناختی تلاش می‌کند  واقعیت‌ها را وارونه و آنطور که خودشان می‌خواهند، نشان دهند.

مسئول حفاظت اطلاعات در سپاه شهرستان کارون ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر به سالروز عملیات غرور افرین والفجر8 اشاره و افزود: توکل به خدا، رعایت نکات حفاظتی توسط رزمندگان و هوشیاری عامل پیروزی در این نبرد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها