خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان هندیجان باآمادگی خواستار هر چه باشکوه تر راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن و مراسمات اعیاد شعبانیه در هندیجان شد و فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار را بر تمامی دلاوران سپاه پاسداران و ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) روز جانباز و ولادت حضرت امام سجاد(ع) را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۴۵
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان باتبریک دهه فجر و مبعث پیامبر اعظم(ص) و فرارسیدن اعیاد شعبانیه در نمازجمعه این هفته اظهار داشت : از تلاش های مخلصانه و ارزشمند دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تمامی صحنه و میدان حضوری با اقتدار دارند تقدیر و تشکر می شود .

وی افزود : در آستانه فرارسیدن اعیاد شعبانیه قرار داریم که سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین علیه السلام روز پاسدار را به تمامی سبزپوشان حریم ولایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس( ع) روز جانباز را به تمامی جانبازان و ولادت حضرت امام سجاد (ع) که بنام صحیفه سجادیه نامگذاری شده را تبریک می گویم .

وی بابیان شرکت حداکثری در انتخابات عنوان نمود: انتخابات مظهر رشد و پیشرفت کشور است و ان شاالله مردم با بصیرت در انتخابات حضوری حماسی همانند قبل خواهند داشت .

وی بابیان شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت : ۲۲بهمن اوج شکوه مردم در صحنه ها هست و مردم با ایثار و رشادت های بی نظیر خود در مراسم یوم الله دهه فجر روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲بهمن حضوری با اقتدار خودبا آرمان های امام راحل و شهدا و با مقام معظم رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق خواهند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها