جشن عید مبعت و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم شهرک محمدیه شهرستان اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۴۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مجتبی محمدی امام جمعه اردل، با تبریک عید سعید مبعث و  ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، گفت: مبعث حادثه بزرگ تاریخ و سر آغاز كمال و بلوغ بشری است كه سر نوشت دین مبین اسلام را مشخص كرد.

امام جمعه اردل، افزود: از تشکیل حکومت اسلامی در ایران و تداوم آن با این همه آسیب هایی طراحی شده دشمنان، جهانیان درحیرتند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین و عمیق ترین تحوّل ارزشی و فکری را در عصر حاضر به وجود آورد و معمار کبیر و احیاگر قرن، امام خمینی (ره)، اسلام ناب محمّدی صلی الله علیه وآله وسلم را در صحنه ‏های اجتماعی و مبارزه با استکبار و الحاد، نشان داد و با کنار زدن نظام طاغوتی پهلوی ، دست استکباری جهانی را از این کشور دور کرد و با وجود تحریم ها، فتنه ها و تحمیل جنگ های سخت ، نرم و ترکیبی  ضمن شکست دشمنان ، به پیشرفت های بزرگی در زمینه های مختلف دست یافت، که برای دشمنان حیرت آور است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برادران امام سجاد علیه السلام شهرک محمدیه در حاشیه این مراسم گفت: از دیگر برنامه های این جلسه معنوی، تلاوت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، گروه سرود دانش آموزی و پذیرایی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار