خبرهای داغ:
دکتر حسین کریمی اول گفت: عطر شمیم انقلاب اسلامی به مشام مردم مظلوم غزه و فلسطین رسید و امروز گفتمان مقاومت در این کشور های اسلامی در جریان و دشمن هم نتوانسته اراده مردم غزه و فلسطین را از بین ببرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۷۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

آنهایی که آروزی  از بین رفتن انقلاب اسلامی را داشتند اسیرمار و عقرب شدند/راز ماندگاری انقلاب اسلامی خون شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر حسین کریمی اول در مراسم یادواره شهدا و گرامیداشت دهه مبارک فجر پایگاه مقاومت بسیج فتح المبین روستای سبزواریها از توابع شهرستان آزادشهر گفت :انقلاب اسلامی منشاء تحولات عظیمی در جهان شد؛آنهایی که آروزی از بین رفتن انقلاب اسلامی را داشتند اسیر مار و عقرب شدند

وی با اشاره به از بین رفتن نقشه های دشمنان در راستای از بین انقلاب اسلامی افزودند: دشمنان این نظام شبانه روز تلاش کردند و تمامی ترفند های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده‌ کرد اما این اراده خداوند است که حق ماندنی هست و باطل نابود شدنی .

وی افزود: راز ماندگاری انقلاب اسلامی خون شهداست، هر جایی که انقلاب نیاز به جانفشانی داشت، جوانان این مرز و بوم پا به عرصه گذاشتند.

دکتر کریمی اول با اشاره به وصیت نامه شهید صفر پور خاطر نشان کرد: اگر شبانه روز هم برای انقلاب اسلامی کار کنیم باز هم ره به جایی نبردیم چون شهدا بلاترین رشادت را انجام دادند.

جانشین اسبق سپاه نینواگلستان: امروز وظیفه همه ماست در مقابل خون شهدا ، در جامعه به دنبال امید آفرینی باشیم؛عطر شمیم انقلاب اسلامی به مشام مردم مظلوم غزه و فلسطین رسید و امروز گفتمان مقاومت در این کشور های اسلامی در جریان و دشمن هم نتوانسته اراده مردم غزه و فلسطین را از بین ببرد.

دکتر کریمی اول با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند ماه اضافه کرد :آن کسانی که دنبال مسموم کردن فضای جامعه هستند تا از مشارکت حداکثری ملت بکاهند، مردم در روز ۱۱ اسفند جواب محکمی به همه بدخواهان انقلاب اسلامی خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها