دبیرکل گام دوم انقلاب سیستان و بلوچستان گفت: خانواده به‌عنوان موثرترین نهاد اجتماعی در سعادت بشری در شکل گیری و تربیت فرزندان نقش اساسی دارد.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۱۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، علی حیدری نیا در کارگاه آموزشی خانواده در گام دوم انقلاب که در اداره کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، افزود: خانواده بستر به فعلیت درآوردن ظرفیت ها و توانایی های انسان ها و بخش عظیمی از ابعاد شخصیت افراد همچون رفتارهای اجتماعی، مسوولیت پذیری، تحمل و بردباری دربرابر دیگران و واکنش های عاطفی است که درآن شکل می گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین خانواده نهادی مقدس و بی‌بدیل است که شخصیت هرکسی بیشتر از هر جای دیگر در آن شکل می‌گیرد و بستری هست که سرشت و سرنوشت فرد به مقدار زیادی در آن رقم می‌خورد.

دبیرکل گام دوم انقلاب سیستان و بلوچستان با اشاه به جایگاه زنان در گام دوم انقلاب گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار دفاع از حقوق زنان از دیدگاه اسلام است بطوریکه تبلور آن را می توان در حضور اجتماعی زنان در عرصه های مختلف اقتصادی، علمی و اجتماعی مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه نهضت اسلامی مرهون حضور زنان است، بیان کرد: بانوان ایران اسلامی به عنوان یکی از پیشران‌های اصلی گام دوم انقلاب اسلامی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی محسوب می شوند.

حیدری نیا ادامه داد: امروز دشمن بر فرهنگ ایرانی - اسلامی به ویژه هویت زدایی از زنان ایرانی تمرکز کرده چرا که غرب می داند بانوان یکی از پیشران های اصلی گام دوم انقلاب و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی محسوب می شوند اما بانوان کشورمان در این نبرد همه جانبه سربلند بیرون آمده اند و نشان داده اند با تکیه بر سبک زندگی ایرانی اسلامی می توانند فرهنگ غرب را شکست دهند.

وی خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در کشور ایران زیان‌های اخلاقی، دینی و سیاسی فراوانی در وجوه مختلف بر کشور وارد کرده است و مقابله با آن جهادی همه‌جانبه می‌ط

ارسال نظرات
آخرین اخبار