استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارگزاران نظام اسلامی باید به خوبی در خدمت مردم باشند گفت:حضور و مشارکت مردم در عرصه های انتخابات، حوزه های اجتماعی، اقتصادی و زیرساختی بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۲۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد کرمی در همایش انتخابات مظهر اقتدار و وحدت ملی که شامگاه چهارشنبه در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد با اشاره به دلایل وقوع انقلاب اسلامی ایران، افزود: طبق فرموده امام خمینی(ره) «ما برای پیاده کردن اسلام ناب محمدی و اجرای فرمان الهی به میدان آمدیم»، بنابراین اراده الهی موجب شد تا انقلاب اسلامی روز به روز پیشرفت کند.

وی بیان کرد: در طول عمر انقلاب اسلامی دشمنان با تمام توان تلاش کردند که به روش‌های مختلف جلوی پیشرفت انقلاب و اهداف آن را بگیرند اما امروز پیروز میدان هستیم و به خوداتکایی رسیده‌ایم، قوی‌ترین ملت هستیم چرا که متکی به خدا بوده، کسی که متکی به خدا باشد از هیچ قدرتی واهمه ندارد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارگزاران نظام اسلامی باید به خوبی در خدمت مردم باشند و ارائه خدمات را به سرعت و دقت انجام دهند، مدیران در نظام اسلامی باید بر اساس آموزه‌های دینی عمل کنند چرا که در قیامت باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.
وی اظهار کرد: ابتکار و خلاقیت در امور بسیار مهم است و مسوولان و نیروهای زیر مجموعه در دستگاه‌های اجرایی باید با نوآوری و بکارگیری روش‌های جدید و استفاده از فناوری‌های روز امور خدمت رسانی به مردم را تسهیل کنند.

کرمی تاکید کرد: هنگامی که امتی بر خداوند متکی باشد از هیچ مشقتی واهمه ندارند و امروز ما در یک جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم که تلاش می‌کند با ۲ ابزار رسانه و فضای مجازی اذهان را اشغال کند بنابراین باید در این جنگ ترکیبی هوشیار باشیم.

وی اظهار کرد: محور اصلی توسعه سیستان و بلوچستان دانشگاه است که آموزش و پرورش نیز در کنار دانشگاه بسیار تاثیرگذار است و بدین منظور برای رفع مسائل مربوطه جلسات تخصصی برگزار شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مهارت محوری در آموزش و تقویت نگاه توحیدی دانش آموزان باید مورد توجه مسوولان باشد.

وی به بیان ظرفیت‌، انواع معادن، فرآوری مواد معدنی، کشاورزی، باغداری، گسترش نخلستان‌ها و باغات موز، اقتصاد دریا و تجارت در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: با این همه ثروث عظیم اگر محرومیتی هم وجود دارد به دلیل افکار مسوولان است، مردم باید به بخش اقتصادی و سرمایه گذاری در این عرصه ورود کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز جبهه مقاومت با همان روحیه انقلابی برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی در میدان ایستاده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با صراحت اعلام کرده که در جنگ با محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران است و با تمام توان با انقلاب اسلامی مقابله می کند، اما غافل از اینکه ملت ما هوشیار و بیدار است و رهبر بصیر ما نقشه های دشمن را به طور دقیق رصد و برملا می کند.

کرمی بیان کرد: دشمن سعی دارد با القای یاس و ناامیدی مردم را از میدان خارج کند، اما مردم مقاوم ما و جوانان عزیز با تمام وجود ایستاده اند، کسی که به خدا وصل باشد از هیچ قدرتی هراس ندارد.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ شناختی تلاش می کند که با ناکارآمد جلوه دادن دولت و با القای ناامیدی به کشور آسیب بزند، اما ملت همیشه بیدار و آگاه در میدان حضور دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دشمن رو به افول است، تصریح کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۶ روزه کشور های عربی را شکست داد، اما امروز در برابر جبهه مقاومت عاجز مانده است.

ارسال نظرات