خبرهای داغ:
شعرباف عنوان کرد: جشنواره واترپلوی پسران زیر ۱۲ سال کشور، با حضور ۶ تیم در تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری در استخر‌ شهید رجایی شهرستان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۰۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

قزوین_ سعید شعرباف رئیس هیات شنای استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره واترپلوی پسران زیر ۱۲ سال کشور، با حضور ۶ تیم از استان‌های تهران، زنجان، گیلان، تبریز، قزوین و کردستان در تاریخ بیستم لغایت بیست‌ و دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در استخر‌ شهید رجایی شهرستان قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره عنوان کرد: این مسابقات به صورت رقابتی نیست و در پایان آن تیمی به عنوان قهرمان معرفی نخواهد شد و جشنواره واترپلو ویژه پسران در رده سنی زیر ۱۲ سال جهت تشویق و توسعه کمی و کیفی واترپلوی کشور برگزار می‌شود.

شعرباف گفت: تیم واترپلوی زیر ۱۲ سال استان قزوین در شهریور ماه سال‌ جاری نیز در جشنواره کشوری به میزبانی استان زنجان حضور یافت و با حریفان خود به رقابت پرداخت که ماحصل آن کسب تجارب فراوان، چشیدن طعم پیروزی و شکست، جدیت در تمرینات تیمی و ایجاد انگیزه برای بازیکنان بود.

وی افزود: این تیم در تمامی ایام هفته به صورت مستمر با حضور چند تن از مربیان سرشناس استانی و ملی در حال تمرین و آموزش است که هر یک از آنها سابقه‌ی حضور در تیم واترپلو، قهرمانی، انتخابی تیم‌ملی و بازی در مسابقات آسیایی را در کارنامه خود دارند که از جمله آنان می‌توان به آقایان میثم شالباف، معین اویسی، رضا طاهرخانی، امیررضا آینه‌چی، کسری حاج‌محمدی و علی علیجانی اشاره کرد.

رئیس هیات شنای استان قزوین خاطرنشان کرد: این آخرین جشنواره زیر ۱۲ سال در سال ۱۴۰۲ خواهد بود و نوجوانان برای مسابقات رده‌های سنی بالاتر آماده می‌شوند؛ برخی از این نوجوان سال آینده در مسابقات زیر ۱۴ سال توپ می‌زنند و به طبع در سال‌های آتی به مسابقات قهرمانی کشور و لیگ راه خواهند یافت. 

وی در پایان در رابطه با نحوه استعدادیابی نوجوانان برای راهیابی به تیم عنوان کرد: هر سال این اطلاع‌رسانی در تمامی استخرهای سطح استان صورت می‌گیرد تا کودکان رده سنی ۹ تا ۱۰ سال که چهار شنای اصلی ( کرال سینه، کرال پشت، قورباغه و پروانه) را به خوبی اجرا می‌کنند به استخر شهید رجایی مراجعه کرده و در تست و آزمون مربیان خود را محک بزنند تا در صورت پذیرش به تیم‌های شنا و شیرجه و واترپلو ملحق شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها