خبرهای داغ:
حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه فرهنگی با همکاری فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت و ناحیه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه برگزار نماید.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۶۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

قزوین_ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت شهادت شهید مطهری و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه، یادآور سالروز شهادت جانگداز فیلسوف فرزانه و فقیه والا مقامی است که تمام عمر پربرکت خویش را در راه تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی(ص) و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی ها، ضلالت و انحرافات فکری و اعتقادی سپری نمود و همچون چراغی فروزان و مشعلی نورانی ،سرمشق و اسوه آحاد مردم به ویژه فرهیختگان و تشنگان معارف ناب الهی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی مهر افزود: فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است. تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسان هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمانی خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد.

وی یادآور شد: موفقیت روزافزون و مستمر این نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزش های معنوی و تربیت جوانان مصمم و متدین در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله، مرهون تعالیم و آموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت های خستگی ناپذیر معلمان، مربیان و روحانیت متعهد و توانایی نظیر شهید مطهری(ره) است.

حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان به برنامه های پیش بینی شده برای این هفته اشاره کرد و گفت: دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در نظر دارد به این مناست مبارک، بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه فرهنگی با همکاری فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت و ناحیه برگزار نماید.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار