خبرهای داغ:
در جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان هندیجان باحضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ولیعصر( عج ) خوزستان و مدیر اداره آموزش و پرورش و مدیر کانون بسیج فرهنگیان از ۵ نفر فعال این کانون در دهه ایام الله دهه فجر تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۰۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سرهنگ پاسدار محمد صالح جمالی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ولیعصر (عج ) خوزستان با تبریک ایام الله گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: از زحمات و تلاش های مدیر اداره آموزش و پرورش و مدیر کانون و اعضای بسیج فرهنگیان شهرستان هندیجان و دیگر عوامل و معاونت های آموزش و پرورش برای اعتلای اهداف بسیج مخصوصا برنامه های متنوع برای فرهنگیان و دانش آموزان تقدیر و تشکر می شود و ان شاالله اینگونه همکاری ها و تعامل ها با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود : از زحمات و تلاش های مخلصانه خبرگزاری بسیج هندیجان و روابط عمومی وتبلیغات ناحیه سپاه شهرستان هندیجان در همراهی و کمک در پوشش مراسمات و برنامه های بسیج فرهنگیان شهرستان تقدیر و تشکر می شود و شهرستان هندیجان یکی از نواحی موفق و پرتلاش می باشد .

وی بابیان ایجاد سهمیه برای برگزاری اردوی راهیان نور فرهنگیان گفت : در ماه های گذشته حدود ۴۰ نفر خواهر فرهنگی طبق سهمیه بسیج فرهنگیان شهرستان هندیجان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و ان شاالله اینگونه خدمات ادامه دارد که در روزهای آینده ۴۰ نفر برادر فرهنگی هندیجان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

وی بابیان تقدیر از فعالان بسیج فرهنگیان شهرستان هندیجان عنوان نمود: با تلاش کانون بسیج فرهنگیان هندیجان از ۵ نفر فعال بسیج فرهنگیان و برادر خبرنگار بسیج هندیجان در دهه فجر برای تمامی زحمات و تلاش های مخلصانه آنها با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار