خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار مجید زمانی گفت: شهدا مظهر ولایت مداری ، عزت، بصیرت و غیرت هستند.شهدا به ما درس ایستادگی و مقاومت و نترسیدن از استکبار و دشمن دادند.
کد خبر: ۹۵۷۶۸۹۰
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

شبهای کربلای ۵ شبهای قدر انقلاب اسلامی است/ مردم پشتوانه نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مجید زمانی معاون اجرایی سپاه نینوا در یادواره شهدای روستای کارکنده شهرستان بندرگز گفت: زمانی که حکومت و شریعت آسمانی کنار هم قرار گرفتند آن نظام موفق خواهد شد. شما ببینید پیغمبر اکرم(صلی الله علیه وآله)، وقتی بعثت اتفاق افتاد این مردم بودند که به ندای پیغمبر لبیک گفتند، اما در دوران امیرالمومنین بعد از پیغمبر،و یا در دوران حکومت امام حسین(علیه السلام) که بعد از پیامبر ۵٠ سال بیشتر نگذشته بود، چه اتفاقی افتاد که در کمتر از ۵٠سال افرادی به ظاهر اسلامی، باغسل شهادت،با نماز شب خواندن با ذکر در مقابل امام زمانشان می ایستند؟! در حالی که بعضی از آنها خواص بودند، خواصی که باید با بصیرت باشند ولی بی بصیرت هستند.دلیل چه بود؟ به دلیل؛مقام خواهی و سهم خواهی از امام زمانشان، مقابلش ایستادند. 

وی اظهار داشت: شهدا مظهر ولایت مداری ، عزت، بصیرت و غیرت هستند.شهدا به ما درس ایستادگی و مقاومت و نترسیدن از استکبار و دشمن دادند. شهدای عزیز ما آبرو داشتند از حلال خودشان گذشتند تا جای که حضرت آقا درمورد شهدای کربلای ۵ می گوید شبهای کربلای ۵ شبهای قدر انقلاب اسلامی است، هر کسی که این شب ها را فراموش کند اسمش از دایره انقلاب خط خواهد خورد. در عملیات کربلای ۵ عملیات تانک با تانک نبود، تن با تن نبود بلکه تن با تانک بود به همین خاطر باید ارزشهای دفاع مقدس حفظ شود

زمانی تصریح کرد: شما ببینید در آبان سال ۵۸ که تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد، امام(ره) لقب انقلاب دوم را به این اتفاق می دهد، آمریکا تهدید نظامی میکند و ناوهایش را در خلیج فارس می آورد اما امام(ره) کمتر از یک ماه تشکیل فرمان بسیج مستضعفین را می دهد یعنی تبدیل تهدید به فرصت، نکته مهمترش این که در هیج جای تاریخ نداریم، نه در انقلاب کبیر فرانسه، نه در انقلاب اتحادیه جمایرشوروی،نه در جنگ جهانی اول و نه در جنگ جهانی دوم،که درکمتر از ۲ماه رهبر انقلاب اشاره به این داشته باشد که مردم باید نسبت به کشور جهاد کنند. آیا از اینکه مردم در انقلاب نقش داشته باشند بالاتر وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد : مردم پشتوانه نظام اسلامی و شرط کافی همراهی با امام زمانشان هستند و همچنین شرط اقتدار و امنیت ملی را مشارکت حداکثری ، پرشور ، رقابت سالم در انتخابات ۱۱ اسفند دانستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار