خبرهای داغ:
سید علی مهاجر گفت: انتخابات شب قدر انقلاب است و ما رای میدهیم چون انتخابات عرصه قهر نیست عرصه جبران کردن است لذا درست انتخاب میکنیم تا کشور آباد شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۶۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

پیام رسان خارجی با هوش مصنوعی قصد دارد هوش جوانان و نوجوانان ما را تسخیر کند/ بازاریان حبیب خدا،بازوان انقلاب وقشرمتدین و انقلابی اند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ؛ سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار استان گلستان در همایش جهاد تبیین با رویکرد مشارکت حداکثری انتخابات در جمع اصناف و بازاریان شهرستان های گنبدکاووس ، آزادشهر و رامیان گفت : رسول خدا شما بازاریان مومن را حبیب خدا ، امام راحل بازوان انقلاب و امام خامنه ای قشر اسلامی متدین و انقلابی نامیدند.

وی افزود : بازاریان پیام خود را در سالروز عملیات والفجر ۸ که از افتخارات دفاع مقدس ما بود صادر خواهند کرد که همیشه پشت انقلاب اسلامی خود خواهند ایستاد‌.

سیدعلی مهاجر تصریح کرد : انتخابات شب قدر انقلاب است و ما رای میدهیم چون انتخابات عرصه قهر نیست عرصه جبران کردن است لذا درست انتخاب میکنیم تا کشور آباد شود.

معاون سیاسی امنیتی استان گلستان تاکید کرد : امروز دیگر روزی نیست که دشمنان به ما حمله کنند و سلاح هم تحریم کنند بلکه امروز دوران شکوفایی و نزدیکی به قله است که امروز تحریم میکنند که کسی سلاح های پیشرفته ما را نخرد که کارشان پیش نرفت. 

وی افزود : نه تنها ایران مقتدر شد بلکه امروز مستضعفینی چون یمن و فلسطین با الگو گرفتن از ما سنگ را در مقابل موشکهای آمریکا و اسرائیل کنار گذاشته و عملیات طوفان انجام می دهند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد : فضای مجازی خصوصا پیام رسان های خارجی قتلگاه فرهنگی و نبرد هیبریدی دشمن است که با هوش مصنوعی قصد دارد هوش جوانان و نوجوانان ما را تسخیر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها