خبرهای داغ:
زنگ انقلاب با حضور مسئولین شهرستان در مدارس دخترانه و پسرانه نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۱۹
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی؛

همزمان با فرا رسیدن دهه فجر، آئین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی باحضور امام جمعه محترم حجت الاسلام والمسلمین گرمسیری ، فرماندار محترم ، ریاست محترم آموزش و پرورش ، مسئول محترم سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی ، مسئول کانون بسیج فرهنگیان ، مدیر آموزش عشایری و جمعی از مسئولین ادارات دیگر در مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان لالی و عشایر برگزار شد.

 

ابراهیمی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: دوازدهم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ نقطه عطفی در تاریخ بشریت رقم خورد که نظام سلطه با آن عظمت احساس خطر کرد.

 

ابراهیمی ادامه داد : انقلاب سال ۱۳۵۷ به کشور ایران عظمتی مضاعف بخشید و امروز هر جا نام و نشانی از ایران است، اعتبار و عظمت نیز به اذهان متبادر می‌شود. 

 

وی در پایان، دهه فجر را فرصتی مناسب برای آشنا کردن دانش‌آموزان با وقایع انقلاب اسلامی دانست که بخش بزرگی از این رسالت توسط فرهنگیان و کادر مدارس تحقق می‌پذیرد‌.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی بااشاره به دستاوردهای چهل سال انقلاب بیان کرد:

این چهل سال یک دوره از تغییرات بسیار پربار و مهم در تمامی ابعاد زندگی مردم ایران بود. از پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا اعتلاء ایران به عنوان یک ابرقدرت منطقه‌ای و ساخت نیروگاه‌های اتمی، توسعه صنعت خودروسازی و نفت و گاز، توانمندسازی در حوزه فناوری و پزشکی و تحقق پیشرفت‌های فرهنگی و اجتماعی.

 

وی در ادامه افزود:

اما بدون شک هنوز چالش‌ها و موانعی وجود دارد که نیازمند تلاش مداوم و پیگیری است. از جمله توسعه اقتصاد عدالت‌محور و اشتغالزایی، توسعه فضای سیاسی برای تامین نیازهای اساسی همه شهروندان.

 

نجفی، مسئول کانون بسیج فرهنگیان ضمن تبریک دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی وگرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد:

 دهه فجر بازخوانی درباره ارزشهای انقلاب است و ثمره انقلاب استقلال ،آزادی ،جمهوری اسلامی است .

 

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء والامقام دربهار آزادی و اعلام نمود هرچه ماداریم از برکت خون شهدا است و ما معلمان و شما دانش آموزان باتحصیل وتهذیب را شهدا وامام شهیدان را ادامه داده و لبیک گوی مقام معظم رهبری باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار