خبرهای داغ:
سرهنگ شاه‌ملکی خبر داد

دستگیری سارقان حرفه‌ای در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری سارقان حرفه‌ای طی عملیات‌های جداگانه در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۷۹
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مصیب شاه‌ملکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درپی اخبار و اطلاعات واصله مبني بر اینکه فردی پس از سرقت یک دستگاه خودرو سواری پراید از شهر همدان و انتقال آن به اسدآباد، قصد فروش آن را داشته، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: روسای پلیس آگاهی و پیشگیری شهرستان پس از اطمینان از صحت موضوع ضمن هماهنگی با مراجع قضایی شخصا به محل عزيمت وبا مشاهده خودرو آن را توقیف و راننده که احدی از سارقین حرفه‌ای فیوج و دارای سوابق متعدد سرقت بود، نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال خودرو مورد بحث به پارکینگ، گفت: پرونده قضایی تشکیل و مراتب پیدایش خودرو به اطلاع مالباخته نیز رسید.

وی همچنین از کشف یک دستگاه خودرو سواری سرقتی پراید بلاصاحب در حاشیه یکی از روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان در ماموریت دیگری توسط ماموران پاسگاه انتظامی جنت آباد خبرداد و گفت: این خودرو که دارای سابقه سرقت از همدان است ضمن اطلاع به مالک به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: همچنین درپی وقوع یک فقره سرقت احشام در هفته گذشته در سطح یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان، بلافاصله مراتب پیدایش ودستگیری سارق ویا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور در صحنه و ردزنی مسیر حرکت سارقین وهمچنین انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران پاسگاه انتظامی چهاردولی، به احدی از سارقین حرفه‌ای محلی مظنون و با هماهنگی مراجع قضایی وی را دستگیر وبه پاسگاه منتقل کردند.

شاه‌ملکی با اشاره به انجام بازجویی‌های فنی و مواجهه وی با شواهد موجود، ادامه داد: نهایتا به سرقت گوسفندان مذکور با هم‌دستی ۲ نفر دیگر اعتراف ومحل نگهداری آنها را بیان کرد.

وی گفت: ماموران پاسگاه با هماهنگی مراجع قضایی به محل عزيمت و ضمن کشف ۱۲ راس گوسفند سرقتی، در اقدامی ضربتی یک نفر دیگر از همدستان وی را دستگیر و پس از تحویل احشام به مالباخته،  پرونده تکمیلا تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان بااشاره به دستگیری یکی دیگر از سارقان توسط پلیس آگاهی شهرستان و اعتراف آنان به بزه انتسابی ، یادآور شد: متهمان به مراجع قضائي معرفي وبا قرار مناسبت روانه زندان مرکزی همدان شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات