ئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان از افتتاح نمایشگاه و جشنواره «مِهر و میار» گرامیداشت ایام الله دهه‌فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۵۲
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرنگاربسیج از نیمروز، ایرج نصیرآبادی روز یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه و جشنواره «مِهر و میار» نیمروز، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوع زیادی در این شهرستان با مشارکت سایر دستگاه‌ها برگزار شد که یکی از این اقدامات، افتتاح نمایشگاه مهر و میار است.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور پرشور صنعتگران و مشارکت ادارات شهرستانی و حضور امام جمعه افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد که تا پایان دهه مبارک فجر نیز برای بازدید عموم دایر است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، شاهنامه‌خوانی و پخش نواهای انقلابی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صنعتگران نیز آثار و تولیدات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.

به گفته وی؛ در غرفه‌های این نمایشگاه آثار مختلف صنایع‌دستی شامل رودوزی، خامه‌دوزی و دست بافته های صنعتگران عرضه شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

نصیرآبادی اظهار کرد: شرکت صنعتگران نیمروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز جزو برنامه‌های محوری است که در این ایام برگزار خواهد شد، همچنین در این برنامه از تعدادی از حاضران و صنعتگران تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار