محفل معنوی انس با قرآن کریم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی و قاریان برتر در مسجد جامع شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۵۴
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج ازخاش، امام جمعه خاش در محفل معنوی انس با قرآن کریم که در مسجد جامع شهرستان خاش برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از قرآن کریم به عنوان کتاب زندگی یاد کرد کرد و افزود: تمسک جستن به آیات و دستورات کلام الهی سبب نجات انسان از ظلمت و تاریکی ها می شود.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان اظهارکرد: آبادی دنیا و آخرت انسان مومن و مسلمان وابسته به رضایت پروردگار متعال و انس گرفتن با کلام رحمان و پیاده کردن سیرت نبوی و بزرگان دین در زندگی فردی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: آیات قرآن کریم سیقل دهنده قلوب بوده و دلها را زنده می‌کند، زیرا رساترین پند و بهترین حکایت‌های درس آموز در قرآن است و پیام اسلام (ص) نیز زندگی سعادتمندانه را در گرو عمل به دستورات قرآن کریم عنوان کرده‌اند.

در این روز همچنین علاوه بر برپایی جشن انقلاب ویژه دانش‌آموزان ابتدایی، پنج پروژه برق و تقویت ۲۲ دستگاه ترانس و اجرای توسعه شبکه به طول ۵۰ کیلومتر و یک پروژه عمران شهری شهرداری خاش با حدود ۱۰۰ میلیارد ریال ویژه دهه فجر در خاش به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات