انقلاب ریشه‌های استکبار را سست و نابود کرده است

تبریز- یکی از مسئولان سپاه میانه در جمع صدها نفری بسیجیان با اشاره به دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی، ریشه‌های استکبار را سست و نابود کرده است.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۳۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عادل ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی متفاوت‌تر و موفق‌تر از همه انقلاب‌های دنیاست، افزود: این انقلاب، انقلابی برخاسته از درون، خواسته عامه مردم بوده و وابسته به حزب و جناحی نبوده و همواره به دنبال تامین منافع ایران و تمامی ملت‌های آزاده جهان است.

   وی با اشاره به اینکه جلودار انقلاب و سکاندار این کشتی نجات، تمام راه های رسیدن به خدا را عارفانه طی کرده بود و در راهی که انتخاب کرده بود، ذره‌ای تعللی نداشت، متذکر شد: به برکت رهبری‌های داحیانه امامین انقلاب و ملت همیشه در صحنه، حرکت انقلاب همواره رو به جلو و به سمت قله ها بوده است.

   حجت‌الاسلام ابراهیم‌نژاد پیروزی انقلاب را گام اول از گام‌های بزرگی دانست که دستاوردهای بی‌نظیر ۴۵ ساله را در پی داشت و ادامه داد: ملت به سبب انقلاب به خودباوری و خداباوری رسیده و در طی ۴۵ سال گذشته حتی یک قدم از آرمان‌هایش عقب نشینی نکرده است و بی‌شک در ادامه مسیر، گام‌های بسیار بزرگتری برای رسیدن به قلل و اهداف برداشته خواهد شد.

 وی پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف را دستاوردهایی از انقلاب دانست که دنیا بر آن اذعان دارد و یادآور شد: آنچه چشمگیرتر از همه پیشرفت‌ها و دستاوردهاست، امنیت و اقتداری است که به سبب انقلاب نصیب ملت ایران شده است و مقاومت مقتدرانه کشورهای مسلمان منطقه در برابر استکبار نشان از هویتی است که جمهوری اسلامی هم به مردم خود و هم به مردم دنیا داده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار