امام جمعه خاش گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان خدمات نظام است.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۹۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام غلامرضا دهقان، در دیدار با مسؤلان که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انجام شد، افزود: طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای بیان خدمات نظام و دولت بوده، بنابراین همه مدیران و مسؤلان دستگاه‌های اجرایی این موضوع را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: شرکت پرشور در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه و نیز حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه نشان دهنده اتحاد، همدلی و انسجام ملی ایرانیان بوده و مردم و مسؤولان شهرستان خاش نیز همزمان با سراسر کشور به این برنامه‌ها اهمیت می‌دهند.

وی اظهار کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری باید عرصه حضور آگاهانه مردم در صحنه باشد و یقین داریم مردم منطقه پر شورتر از سالهای گذشته در انتخابات آینده حضور پیدا می‌کنند.

وی از اجرای باشکوه برنامه نواختن زنگ انقلاب و اهمیت دادن مسؤولان به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این منطقه قدردانی کرد و ادامه داد: حضور مسؤولان در جمع مردم و اجرای برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم، مورد تأکید بوده و به مدیران توصیه می‌کنیم، بیش از پیش به فکر خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم و ارتقای شاخص‌های رضایتمندی شهروندان باشند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات دولت در این منطقه ارائه داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار