مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با حمایت سازمان سینمایی،۹ سینمای این استان تا پایان سالجاری فعال و آماده بهره برداری خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۸۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

علی سرگزی، در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، اظهار کرد: در راستای تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت سازمان سینمایی مبنی بر تجهیز و بهره برداری سالن های سینمایی در سیستان و بلوچستان، تعداد ۹ سینما در سراسر استان فعال و آماده بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: توجه به عدالت فرهنگی در حوزه سینما ،سینماهای شهرهای زابل، زهک، سراوان، راسک، نیکشهر، کنارک، زاهدان، خاش و چابهار تجهیز و آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سینما هامون در زابل شروع به کار مجدد، سینما ساحل زهک در حال بهره برداری،سینما شستون سراوان در حال فعالیت، سینما معلم راسک در حال تجهیز و بهره برداری، سینما آزادی نیکشهر در حال تجهیز و بهره برداری، سینما کنارک در حال تجهیز، سینما اشراق زاهدان در حال واگذاری، سینما تفتان خاش تجهیز و سینما ساحل چابهار در حال پیگیری جهت بروزرسانی و تجهیزات داخلی سالن است.

وی با اشاره به دوازدهمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره فیلم فجر ۱۶ بهمن ماه با اکران ۱۶ فیلم در سه سانس در ۲ مکان سینما هلال وسینما اشراق زاهدان،آغاز به کار خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار