نشست جهاد تبیین با محوریت رای اولی ها و حضور در انتخابات در دبیرستان معارف صدرا فارسان و با حضور پررنگ دانش آموزان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۷۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ حجت الاسلام جواد ناصری، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح اظهار کرد:شرکت حماسی در انتخابات و انتخاب فرد اصلح یک وظیفه است چرا که دقت نظر در انتخاب فرد شایسته به تشکیل یک مجلس قوی و اثر گذار کمک می‎‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، افزود:حضور حداکثری آحاد مردم و رأی اولی ها دانش آموز در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح سبب می شود تا گام های مهم رو به جلویی در کشور برداشته شود.

حجت الاسلام ناصری، بابیان ویژگی های نامزد اصلح گفت: عیک نامزد اصلح باید با کفایت و با ایمان، ولایتمدار، عدالت‌خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان به‌ عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده باشد.

وی ادامه داد: یک نامزد اصلح باید مسئله محور، اخلاق‌مدار و دارای معیارهای اخلاقی باشد و در مناظرات آگاهانه و صادقانه صحبت نکند، آبروی کسی را نبرد، دروغ نگوید وعده دروغ ندهد، صادق و امانت‌دار باشد و این مسوولیت و همچنین بیت‌المال و ظرفیت‌های داخلی را امانت بداند، پای کار و اهل تدبیر و اهل مشورت باشد.

ناصری حضور جوانان را در انتخابات نشانگر امنیت و رشد در کشور دانست و بیان کرد:حضور جوانان در انتخابات نشانگر این است که فرد نسبت به رشد، امنیت و سرنوشت کشورش حساس است و در آن نقش کلیدی دارد به خصوص در مورد دانشجویان و دانش آموزان این امر مهم جلوه می کند زیرا در مدارس و دانشگاه ها، انسان پرورش پیدا می کند و تعالی و تکامل به وجود می آید، پس دانشجویان و دانش آموزان واجد شرایط برای مشارکت در انتخابات نقش کلیدی و اساسی دارند

وی، در پایان سخنان خود با تاکید بر حضور دانش آموزان در انتخابات پیش رو، ادامه داد: دانش آموزان باید خودشان با حضور با بصیرت و حماسی در انتخابات حافظ  انقلاب اسلامی و آرمانهای شهدا باشند.

ارسال نظرات