خبرهای داغ:
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان در سطح مدارس شادگان برپا گردید.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۶۲
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وسالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ميهن اسلامي ، زنگ انقلاب با حضور صالح زاده فرماندار شادگان، منصوری امام جمعه شادگان،فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان، حداد پور رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان، حمر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان، مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی ، فرهنگیان و دانش آموزان بصورت نمادین در دبیرستان دخترانه عترت نواخته شد.

صالح زاده فرماندار شادگان طی این مراسم ضمن گراميداشت ايام الله دهه فجر ، اظهارداشت: ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت تاريخي حضرت امام خميني (ره) به میهن عزیزمان ایران اسلامی و روزهاي ماندگار و فراموش نشدني در تاريخ ملت بزرگ ايران اسلامی است.

فرماندار شادگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اهمیت نقش جوانان در پیشرفت کشور ،گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در سخنرانی هایشان نوید آن را می دهند که آينده و سرنوشت اين كشور و اين نظام اسلامي در دست جوانان است.

صالح زاده به افتتاح نمایشگاه های مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی حضرت زهرا (س) و پسرانه شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: برپایی این نمایشگاه ها در مدارس باعث تعمیق باورهای انقلاب در بین دانش آموزان می شود که با درس گرفتن از گذشته انشالله آمادگی خودشان را پیش از بیش اعلام کنند و به دست توانمند آنها ارزش های انقلاب اسلامی حفظ شود.

فرماندار شادگان در پایان به پروژه های عمرانی قابل افتتاح در شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال بمنظور گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان اسکله شناور صیادی خور ابوخضیر و ساختمان اداری ، چندین پروژه عمران شهری و روستایی، آموزش وپرورش ، نوسازی مدارس، بهداشت و درمان و... افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار