به مناسبت چهل وپنچمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامي ايران در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور اعضای شوراي تامین، ادارت، مدیران، فرماندهان نظامی و انتظامی و روحانیون در سطح شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۵۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سپاه شهرستان هیرمند به مناسبت چهل وپنچمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامي ايران با حضور اعضای شوراي تامین و ادارت و مدیران وفرماندهان نظامی و انتظامی و روحانیون در سطح شهرستان برگزارشد.

سرهنگ پاسدار حسین فروغی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در این برنامه ضمن تبریک بهار انقلاب گفت: دههٔ فجر در جمهوری اسلامی ایران به روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ گفته می‌شود که طی آن امام خمینی بعد از تبعید چهارده ساله در دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران وارد شد و در نهایت در بیست و دوم بهمن ماه با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی سقوط کرد و انقلاب ۵۷ ایران حادث شد.

وی با اشاره به این مطلب که دوازدهم بهمن ماه سال ۱۳۵۷یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران است، افزود: دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد.

سرهنگ فروغی ادامه داد: دهه فجر فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گران‌قدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان آبیاری شده است.

ودر ادامه‌ رژه موتوری و خودرویی در سطح شهرستان هیرمند به اقتدار رقم خورد

ارسال نظرات
آخرین اخبار