خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: . وظیفه همه مدیران دستگاه های اداری، اجرایی و خدماتی است تا در هر فرصتی دستاوردهای انقلاب طی ۴۵ سال گذشته را برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۲۲
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

حضور مردم در انتخابات، سرنوشت ساز است/ دهه فجر، عید بزرگ انقلاب اسلامی، امام راحل و ملت بزرگ ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر در جمع مسئولین و نیروهای نظامی در آیین غبارروبی گلزار شهداء گفت : امروز جشن پیروزی ۴۵ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی است در حالی که در این عمر بابرکت دشمنان اسلام با فتنه ها و توطئه ها ، به دست نشانده های خود وعده می دادند که دیگر انقلاب جشن پیروزی خود را نخواهد دید.

وی افزود : نقش هدایت گری امامین حکیم انقلاب اسلامی و در هم تنیدگی مردم با ولایت فقیه سبب این پیروزی ها شده تا شاهد این باشیم که روز به روز جلو رفتیم و با افتخار به قله رسیدیم.

سیدعلی حسینی خاطرنشان کرد : دهه فجر، عید بزرگ انقلاب اسلامی، امام راحل و ملت بزرگ ایران است. وظیفه همه مدیران دستگاه های اداری، اجرایی و خدماتی است تا در هر فرصتی دستاوردهای انقلاب طی ۴۵ سال گذشته را برای مردم تبیین کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین برلزوم حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد و بیان داشت: حضور پرشور در این ۲ مناسب برای ملت ضرورتی سرنوشت ساز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار