در راستای کیفیت بخشی به فعالیتهای آموزشی و تربیتی در مدارس شاهد بازدید میدانی از دبیرستان پسرانه شاهد صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۵۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، بازدید از دبیرستان دوره اول و دوم پسرانه شاهد با حضور معاون فرهنگی و رئیس اداره آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس ستاد شاهد اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با هدف بررسی و عملکرد آموزشی و پرورشی دانش آموزان شاهد و ایثارگر صبح امروز در زاهدان انجام شد. 
 
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این جلسه برای تبیین و توجیه مدیران و بررسی نقاط ضعف و قوت مدارس شاهد بر بازدید از تمام مدارس شاهد در سطح استان تاکید کرد. 
 
موسی زنجانی در ادامه افزود: ارتقا کیفی آموزش های علمی، تربیتی، دینی و اخلاقی مستلزم داشتن روحیه جهادی و انقلابی است تا دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند. 
 
زنجانی با بیان اینکه وظیفه ما در حوزه مرتبط با وضعیت تحصیلی دانش آموزان مدارس و شاهد، تصریح کرد: ریشه‌یابی زمینه‌های اُفت تحصیلی به‌وسیله چک لیست‌های مختلف، ارائه راهکار‌های لازم در حوزه پیشرفت تحصیلی با نظارت مستمر با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش وظیفه ماست تا شاهد قابلیت اجرا شدن برنامه‌ها باشیم. 
 
ضمنا در سطح استان سیستان و بلوچستان ۲۸ مدرسه شاهد وجود دارد که  ۴۰۰ دانش آموز شاهد وایثارگر در این مدارس تحصیل می کنند و بازدید به صورت ماهانه  از این مدارس انجام میشود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار