خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: فرهنگ قرآنی، جامعه را از هر گزندی ایمن می‌کند و سپری در برابر رفتارهای ناملایم دشمنان و بدخواهان است.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۶۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه سی‌امین مسابقات قرآن و عترت بسیج که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یادآور قیام قرآنی ملت ایران در دوران ستم شاهی و مقابله با نظام الحادی جهانی که تحت سیطره شیطان بزرگ و اقمار آن است.

سردار سلیمانی ادامه داد: مردم در دوران نظام ستم شاهی با تمسک قرآن به میدان آمدند و برای برپایی حکومت الهی و قرآنی جان خود و فرزندانشان را تقدیم کردند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران شهید توانست این انقلاب شکوهمند را به پیروزی برساند و امروز این افتخار را داریم که اولین الگوی جدید مردم سالاری اسلامی بر مبنای قرآن مجید در دنیا هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی یک موهبت الهی بود که از سوی خداوند به ملت ایران ارزانی شد، ابراز داشت: این نظام و انقلاب نباید همانند سایر تحولات سیاسی در دنیا تلقی شود بلکه مستلزم تبیین است.

سردار سلیمانی یادآور شد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبتی است تا استقرار نظام جمهوری اسلامی در سرزمین ایران برای ملت تبیین شود.

وی با تصریح بر اینکه قرآن مجید برای هدایت انسان نازل شد، گفت: رسالت پیامبر اکرم(ص) برای هدایت انسان بمنظور رساندن به قله کمال و فراگیر شدن عدالت، صلح، سعادت و آزادی در بشریت بود که وی این راه را بوسیله قرآن به بشر تعلیم داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: پیامبر با اقتدا به قرآن، انقلاب بزرگ در صدر اسلام را آغاز کرد.

غربی‌ها، دین را افیون ملت‌ها می‌دانند

سردار سلیمانی با بیان اینکه ماشین جنگی قدرت‌های مستکبران جهانی در اختیار اسراییل است و بنا بر توقف آن ندارند، عنوان داشت: اروپاییان و غربی‌ها دین را افیون ملت‌ها فرض می‌کردند و با تکیه بر نظریات فلسفی، خود را فارغ از خدا می‌دانستند و مکاتبی همچون لیبرالیسم، فاشیم و نازیسم را به بشر تحمیل کردند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نه تنها دست به تجاوزگری نمی‌زند بلکه از مظلومان دفاع می‌کند و این فلسفه، افتخار یک مسلمان انقلابی است ضمن اینکه این هدف مقدس برگرفته از تعالیم قرآن می‌باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور مطرح کرد: جمهوری اسلامی سرآغاز یک حرکت جدید و پیروزی انقلاب یک عصر جدید را در تاریخ بشریت ضمن تمسک هدایت الهی به قرآن آغاز کرد.

وی اضافه کرد: گسترش اسلام در جهان منبعث از این تحول است و الا مسیر بشریت تحت تاثیر دوره رنسانس و مکاتب مادی بود.

سردار سلیمانی اظهار کرد: بروز برخی عدم موفقیت‌ها در درون کشور برگفته از این است که از دستورات الهی فاصله گرفتیم و در مقابل هرجا که از تعلیمات قرآن پیروی کردیم به موفقیت‌های بزرگی تحقق پیدا کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: دین اسلام مایه نجات بشریت است و همیشه حقانیت اسلامی در مناظرات علمای ادیان مطرح می‌باشد.

حقانیت اسلام در دنیا مطرح است

وی ادامه داد: حقانیت انقلاب در مقابل چشمان دنیا اثبات شده و این گرایش دنیا به اسلام و در ادامه موضوعات فلسطین و رهایی سرزمین‌های اشغالی از چنگال صهیونیستی ناشی از جذابیت درون گفتمان انقلاب و اسلام است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن و عترت گامی برای توسعه فرهنگ قرآنی در بین جامعه است، تصریح کرد: امروز در مراحل تحقق دولت اسلامی و جامعه مهدوی ناگزیر هستیم که این مسیر را بپیماییم ضمن اینکه پیشرفت و سعادت در گرو فرهنگ قرآن در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات