خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: امروز یک استوانه و محور مرکزی به نام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که نقش خود را به خوبی انجام داده است و ایران اسلامی برای دشمن قائمه مقاومت است.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۹۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در نشستی صمیمی با روسا، مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین فرهنگی دانشگاه‌های استان قم اظهار داشت: ایام الله‌ها همچون ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان، ۹ دی، ۱۹ دی و ایام مذهبی باید جدی گرفته شوند، چراکه هر کدام یک چراغ راه و مشعلی هستند و دشمن به دنبال این است که آنها را خاموش کند.

وی افزود: هر ۲۲ بهمن یک رخداد و واقعه جدید است و این مردم هستند که هر سال با انقلاب و نظام بیعت می‌کنند، فلذا باید از این ایام کمال استفاده و بهره را در راستای توسعه و گسترش این نهضت اسلامی داشته باشیم.

سردار موحد بیان داشت: مهمترین خصوصیت انقلاب اسلامی، حاکمیت سیاسی اسلام و تشکیل حکومت اسلامی به رهبری امام و همراهی امت است و این بزرگترین نعمت و خروجی انقلاب است.

فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: نظام سیاسی اسلامی ما مخالف ظلم، ظالم و دست درازی کردن به منافع ملت ها است و در مقابل زورگویان از مظلومان دفاع می‌کند.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی ما به کرامت انسانی معتقد می‌باشد و این ویژگی‌های جمهوری اسلامی است که امروز به یک الگو تبدیل شده و روز به روز در حال گسترش است.

سردار موحد اذعان داشت: شما می‌بینید در طول این ۴۵ سال انواع توطئه‌ها را با هدف بهم زدن امنیت همچون ۸ سال جنگ جهانی تحمیلی، ترورها، خرابکاری‌ها، ایجاد بحران‌های امنیتی، جنگ فرهنگی و اقتصادی بر علیه ما اجرا کردند اما به لطف خداوند، صبر، استقامت و توکل از همه اینها با موفقیت عبور کردیم.

جمهوری اسلامی ایران برای دشمن قائمه مقاومت است/ عقبه راهبردی و سیاسی اعمال تروریستی، قطعا آمریکا و اسرائیل می‌باشد

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با تصریح بر اینکه فرمول قوی شدن ما مسئولیت پذیری، خطر پذیری، عمل میدانی و توکل است، ابراز داشت: یاد نعمت‌های خدا بر مومنان و تشکر از خداوند بابت نجات در مقابل تسلط و دفع خطرات دشمن که هر کدام از این فتنه‌ها برای براندازی یک کشور و یک نظام بزرگ کافی بود، لازم است.

سردار موحد با بیان اینکه مانباید تسلیم حوادث شده و مایوس شویم و متقابلا بایستی توکل داشته باشیم، گفت: در عین به کارگیری تمام قدرت و نیرو اولاً بایستی توجه داشته باشیم آن چیزی که داریم از خود ما نیست و خداوند به ما عنایت کرده است، چراکه اگر او، امدادهای غیبی و مدد امام زمان در تمام فتنه‌ها نبود، نمی‌توانستیم با موفقیت از موانع و سنگ اندازی‌ها عبور کنیم.

وی عنوان داشت: ما چهار موهبت بزرگ داریم، مکتب بزرگ اسلام ناب محمدی، رهبر بزرگ، ملت بزرگ که در همه صحنه ها حضور فعال دارند و دشمن بزرگ که در صورتی که نترسیم موجب قوی شدن ما می‌شود.

سردار موحد با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: این عملیات واقعاً یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان و یک تجربه جدید برای جبهه مقاومت بود ضمن اینکه ما هیچگاه این را تجربه نکرده بودیم که اجزای منفصل مقاومت چگونه به هم پیوند می‌خورند.

فرمانده سپاه قم افزود: ما پیش از عملیات طوفان و الاقصی نمی‌دانستیم که آیا یمن انگیزه‌ای برای مقابله با اسرائیل دارد یا خیر و یا اینکه پیوند نهضت لبنان و فلسطین و از سوی دیگر پشتیبانی عراق را تجربه نکرده بودیم.

سردار موحد با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خوبی را طی کرده است، عنوان داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا امروز در صحنه راهبردی و تاکتیکی شکست خورده‌اند بطوری شاهد اقداماتی همچون عدم اجازه ورود آنان به دریای سرخ توسط انصارالله هستیم، که دور از اذهان بود.

وی افزود: طرح خاورمیانه جدید دشمن امروز به بن بست خورده است. رژیم صهیونسیتی روزی اراده می‌کرد که وارد جولان، اردن و لبنان می‌شد اما امروز می‌بینید که در حصار خودش گرفتار شده از شرق و غرب و شمال و جنوب زیر آتش است.

فرمانده سپاه استان قم مطرح کرد: مشکلات اقتصادی و داخلی، ۵۰۰ هزار نفر مهاجرت معکوس، ۲۴۰۰ کشته و بیش از ۸ هزار زخمی و ارتش شکست خورده امروز گریبانگیر رژیم صهیونیستی شده است و آنان به اذن خداوند به هیچ‌کدام از اهدافشان نرسیدند و در جهان بی حیثیت شده‌اند.

سردار موحد با بیان اینکه عقبه سیاسی اعمال تروریستی، قطعا آمریکا و اسرائیل است، اظهار داشت: تاکتیک یک تابع نقطه‌ای و راهبرد یک تابع مسیری است و وقتی نقاط منفصل را کنار هم می‌گذاریم، به نیت دشمن پی می‌بریم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با تاکید بر امنیت کشور بیان کرد: انقلاب ما بر اساس اجتماعات انقلابی رشد می‌کند و حضور مردم در صحنه‌ها باعث رشد انقلاب می‌شود و دشمن بداند که ما انتقام تک تک عر وسک‌های کودکانمان را هم خواهیم گرفت.

سردار موحد خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه تر از هرساله برگزار شود فلذا آمریکا بسیار روی این موضوع حساب باز کرده است و حضور هر یک نفر در انتخابات و راهپیمایی‌ها برای دشمن مهم است ضمن اینکه یک لشکرکشی علیه جبهه استکبار می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار