خبرهای داغ:
شاهرود_شهردار شاهرود با اشاره به اینکه مردم از قدرت درک و تحلیل اجتماعی و سیاسی بالایی برخوردار هستند، گفت: صداقت با مردم، کار و خدمت و تلاش صادقانه و تبیین به موقع و درست امید را در مردم زنده نگه می‌دارد.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۷۷
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

رمز بقای انقلاب ما وحدت و انگیزه است/صداقت با مردم در تبیین عملکرد نظام تاثیر گذار استبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی با بیان اینکه دهه مبارکه فجر بزرگترین جشن ملی و دینی و مردمی ایران است، افزود: رمز بقای انقلاب ما وحدت و انگیزه الهی است.
او با تاکید بر اینکه تبلیغ انقلاب ایران به عنوان الهام بخش بیداری اسلامی و نیز نمایش ایران به عنوان نماد مقاومت انقلابی در جهان از مهمترین رویکرد‌های ما در جشن‌های امسال خواهدبود، ابراز کرد: تلاش می‌شود این دهه با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود.
احمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که صبح امروز با حضور مسئولان در جلسات اداره آموزش و پروش برگزار شد، افزود: مدیریت شهری در راستای فضاسازی و مشارکت حداکثری انتخابات و ایام الله دهه فجر اطلاع رسانی و تبلیغات را در فضای مجازی، تلوزیون شهری و فضاسازی شهر آغاز کرده است.
او با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که با برگزاری جشن‌های شادتر و افتتاح پروژه‌ها تبین عملکرد ارگان‌ها مختلف را به مردم بیان نماییم، ابراز کرد: برگزاری آئین افتتاح و بهره برداری از پارک مشاهیر، فاز دوم پارک بانوان و طرح توسعه آبشار (دوم-سوم) در دستور کار قرار دارد.
احمدی استفاده از هنرمندان در محیط شهری، چون موسیقی و تئاتر خیابانی، ایستگاه‌های تصویری در راستای تبیین عملکرد ارگانها، چهره آرایی کودکان، پخش بادبادک، پرچم جمهوری اسلامی نورافشانی و برگزاری جشن پیروزی انقلاب از جمله برنامه ریزی‌های مدیریت شهری است.
شهردار شاهرود با اشاره به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر که، چون سال‌های گذشته شهرداری اقدامات گسترده در بزرگداشت این دهه انجام خواهد داد، اظهار داشت: برگزاری جشن روز پیروزی انقلاب اسلامی، فضا سازی و پارچه آرایی شهری، نصب بنر‌های مناسبتی، اجرای موسیقی خیابانی، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری بازارچه و نمایشگاه ویژه توان خواهان، افتتاح پروژه‌های عمرانی، چون پارک مشاهیر، فاز دوم پارک بانوان، آبشار دوم و سوم، عملیات‌های پازل فرش و آسفالت و ...، حضور در راهپیمایی و زدن ایستگاه صلواتی در راستای پخش بادبادک و پرچم ایران، چهره آرایی و ... برگزاری مانور پاکسازی محلات سطح شهر به مناسبت دهه فجر، نصب المان‌های مناسبتی ویژه دهه مبارک فجرو ... از جمله اقدامات شهرداری شاهرود در دهه مبارک فجر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار