خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: موضوع اشتغال و معیشت ورزشکاران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید در اولویت قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۲۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد روز دوشنبه در آیین اهدای هدایای مقام معظم رهبری به ورزشکاران مدال‌آور خوزستانی اظهار کرد: افتخارآفرینی در میادین مختلف ورزشی بسیار با ارزش است اما در کنار تقویت جسم، باید روح و قلب انسان مورد تعالی قرار گیرد تا انسان را به قله برساند.

وی افزود: کسب مدال در مسابقات ورزشی نشان از اقتدار ورزشکاران استان داشته و امید است این روند در کنار تقویت بعد روحانی ورزشکاران همواره ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به ورزشکاران گفت: مقام آوری شما برای استان یک افتخار محسوب می‌شود و از این بابت به خود می‌بالیم.

حجت الاسلام موسوی فرد توضیح داد: سجده شکر توسط یک ورزشکار ایرانی بعد از کسب عنوان قهرمانی، سرشار از پیام است و امیدوارم این اقدامات ارزشی سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی در خصوص مطالبه جدی ورزشکاران استان در خصوص اشتغال بیان کرد: این موضوع را با چند وزارتخانه مطرح کرده و به طور جدی پیگیر اشتغال ورزشکاران خواهم بود تا به نتیجه برسد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های اندازه‌گیری در تمام کشورها مقوله ورزش است توضیح داد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان درخواست می‌کنم که نسبت به موضوع استعدادیابی و ورزش نوجوانان و جوانان توجه بیشتری داشته باشد.

وی افزود: در دیدار برنامه ریزی شده با آقای مخبر معاون اول رییس‌جمهور، موضوع افزایش اعتبارات ورزش استان را مطرح می‌کنم.

بر اساس این گزارش در این مراسم که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد، ۱۵ ورزشکار خوزستانی هدایای خود را از دستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد دریافت کردند.

در بازی های پاراآسیایی امان الله پاپی ( کسب مدال طلا ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۷)، الهام صالحی (مدال طلا ماده پرتاب دیسک کلاس F۵۴)، عرفان بندری (مدال طلا ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۴)، غلامرضا رحیمی ( ۲مدال طلا تیراندازی با کمان در بخش ریکرو انفرادی و دوبل)، احمد امین زاده (مدال طلا پاراوزنه برداری)، حنان کعب‌عمیر (مدال نقره ماده پرتاب دیسک کلاس F۵۳)، صادق بیت‌سیاح (مدال نقره ماده پرتاب نیزه کلاس F۴۱)، حمزه مصلح رشت آبادی (مدال نقره شطرنج تیمی)، الهام صالحی (مدال برنز ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۴)، رضا رشنو (مدال برنز پارادوچرخه سواری) برای کشور ایران افتخار آفرینی کردند.

همچنین در بازی های آسیایی نیز امین میرزازاده، امین کاویانی نژاد و دانیال سهرابی در رشته کشتی فرنگی، پویا ایدنی در رشته شطرنج و رضا میرباقری در رشته کبدی موفق به کسب مدال شده و هدایای خود را دریافت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها