خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) عنوان کرد: علی رغم آنکه دشمنان می‌گویند ورزش عرصه اجتماعی است، اما به شدت در حال برنامه ریزی و مدیریت در این حوزه هستند.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۰۵
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

 

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در جشنواره ورزشی طلاب بسیجی گفت: امروز دشمنان عرصه تهدیدات را گسترده کرده و علاوه بر فضای مجازی در صحنه های دیگر نیز در حال تخریب روحیه مردم و ضربه به اراده شهروندان هستند.

 

او افزود: آنها با دروغ می گویند ورزش عرصه اجتماعی است و نباید در دیگر امور دخالت کرد، اما پارسال وقتی تیم ملی ما به جام جهانی رفت، به افرادی پول دادند تا به قطر بروند و روحیه تیم ملی را ضعیف کنند.

 

سردار شاهوار پور یادآور شد که امروز عرصه ورزش از سوی دشمنان ما مدیریت می شود و اگر ما به موقع ورود نکنیم و خود را نشناسیم ممکن است از آن استفاده نمایند.

 

او با بیان اینکه ورود طلاب به‌ ورزش نه تنها برای سلامت جسمانی خودشان است، اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های ورزشی برای نبرد با صحنه‌هایی است که دشمن ناخواسته برای ما در عرصه‌های ورزشی مدرسه، ورزشگاه و در جای جایی که ما غفلت کردیم، ایجاد کرده است.

 

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور اضافه کرد: آرزوی ما برگزار بسیار خوب و در تراز این حرکت ملی است تا همه افراد بتوانند با کیفیت برنامه ها را اجرا کنند و برنامه‌های گرانسنگی برای آینده داشته باشیم.

 

او یکی از موضوعات مهم در این حرکت جدید را بین طلاب، استفاده حداکثری از توانایی های آنها عنوان کرد، سپس گفت: در راستای تلمز و تدریس علوم دینی 

ما شاهدیم از بدو انقلاب اسلامی، روحانیون حضور فعال دارند؛ از عرصه‌های فرهنگی و امنیتی و دفاعی حضور داشتند و در این حرکت نو و جدید نیز باید با جدیت ورود کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها