خبرهای داغ:
مدیر اردویی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ضمن سرکشی از فعالیت‌ شعبه‌های اردویی پایگاه‌های تابعه حوزه ام ابیها تاکیداتی به استفاده از ظرفیت اردوها در راستای اجرای مطالبات مقام معظم رهبری داشت.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۷۷
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

زینب وحدت مسئول شعبه اردویی حوزه ام ابیها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گفت: در روند نظارت و سرکشی مدیر اردویی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) از برخی پایگاه‌های تابع حوزه مقاومت بسیج ام ابیها، ضمن عرض خدا قوت به فرماندهان و مسئولین اردویی پایگاه‌های امام حسن عسکری(ع) و صدیقه کبری(س) به بررسی عملکرد این دو پایگاه پرداخته و در جریان چالش های پیش رویشان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در حاشیه سرکشی سرهنگ کدخدایی در جمع فرماندهان و معاونان اردویی به ایراد سخنرانی پیرامون انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی پرداخته و به نقش کلیدی بسیجیان در بحث فرهنگ سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات که جزوه مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب است، اشاره کرد و خواستار استفاده بسیجیان از بسترها و ظرفیت‌های اردو به منظور پیشبرد همین مطالبه شد.

وحدت خاطرنشان کرد: ما ابتدا باید خودمان را در مسائل روز مجهز و به روز کنیم و در کنار آن از حضور و ظرفیت مربیان توانمند در اردوها استفاده کرده تا بتوانیم به ایجاد شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در انتخابات کمک کنیم.

انتهای پیام/ عابدینی

ارسال نظرات
آخرین اخبار