کارشناس مسائل سیاسی

دشمن به دنبال ناامیدی مردم برای القای ناکارآمدی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان تلاش دارند تا از طریق رسانه ها و فضای مجازی ناامیدی را در جامعه القا کنند لذا می‌بایست با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به امیدآفرینی و روشنگری پرداخت.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۵۲
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ علی صفدری کارشناس مسائل سیاسی شامگاه گذشته در جمع هیئت بانوان «ریحانه الحسین» که در حسینیه‌ عاشقان ثارالله اراک‌ برگزار شد؛ با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی در هر برهه از زمان گفت: بصیرت یعنی تیزبین بودن و راه درست را شناختن. بایستی مراقبت کرد که انسان در شناخت راهِ درست اشتباه نکند.

وی بصیرت را قطب نما دانست و افزود: بصیرت با تقوا پیشه کردن به دست می‌آید؛ دشمنان سال‌ها تلاش کردند تا از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی ناامیدی را در جامعه القا کنند، اکنون باید با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به امیدآفرینی و روشنگری پرداخته شود.
صفدری با تاکید بر ضرورت تلاش برای حضور گسترده در انتخابات گفت: نظام ما جمهوریت در کنار اسلامیت است، پس برای پایداری روند جمهوری اسلامی نیاز به حضور در انتخابات داریم.
این کارشناس مائل سیاسی با برشمردن خصوصیات کاندیدای اصلح خاطرنشان کرد: برای انتخاب کاندیدای اصلح باید به خصوصیات فرد در جنبه‌های مختلف توجه کرد. کاندیدای اصلح باید مؤمن و متعهد، انقلابی و مذهبی، امانت دار، استکبارستیز، مدیر و کار بلد باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار