خبرهای داغ:
حجت الاسلام اسدی گفت: در این زمان یکی از حربه ‏های دشمن همین است که از طریق رسانه ، جوانان ما را به انحراف بکشاند.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۵۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

هیچ کس نمی تواند از گستره قدرت الهی بگریزد/باید برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بکوشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان برگزاری مراسم ولادت امام جواد (علیه السلام) در جمع کازکنان سپاه گمیشان گفت: بخشندگی یکی از ویژگی های بارز اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله است و آنان برای جلب رضایت پروردگار، کمک های فراوانی به نیازمندان می کردند. نهمین پیشوای مسلمین حضرت جواد علیه السلام نیز همانند اجداد بزرگوار خود به مستمندان کمک می کرد.

وی با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر در جامعه بیان داشت: افرادی که بی باکانه به گناه و کارهای خلاف می پردازند، گویا خود را بیرون از محدوده نظارت و حسابرسی خداوند می پندارند. اینان طبق فرموده امام جواد علیه السلام از زیان کاران به شمار می روند؛ چرا که هیچ کس نمی تواند از گستره قدرت الهی بگریزد.

اسدی در ادامه با بیان حدیثی از امام جواد (علیه السلام) تصریح کرد: «گناه کارانی که بر گناه خود اصرار می ورزند، گویا خویشتن را آسوده از توجه و تعقیب الهی می دانند. آن ها زیان کاراند که چنین می پندارند و خود را آسوده می بینند».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان خاطرنشان کرد: در این زمان یکی از حربه ‏های دشمن همین است که از طریق رسانه ، جوانان ما را به انحراف بکشاند. ما باید با پای فشردن بر حق و احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه از این دسیسه نترسیم و معتقد باشیم که با ماندن ما بر صراط حق، افتراهای دشمن نیز رنگ خود را خواهد باخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها