خبرهای داغ:
  جشن میلاد امام جواد(ع)با حضور پرشور دانش آموزان در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۱۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی:

جشن ولادت باسعادت امام جواد(ع) با سخنرانی ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان حجت اسلام والمسلمین سید حسینی و با حضور ریاست محترم اداره آموزش و پرورش ، مسئول کانون بسیج فرهنگیان ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و دانش آموزان انقلابی کانون فرهنگی شهید باهنر در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان لالی برگزار گردید.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی بیان کرد:

امام جواد، با دانش و علم عظیم خود، به همه‌ی مردم در هر زمینه‌ای کمک می‌کرد و از رفتار عادلانه و انسان‌مدارانه بهره‌مند بود. وی به منظور راهنمایی و کمک به مردم در مسائل مختلف، امامت خود را به عنوان سرپرست اسلامی عرضه کرد.

 

وی در ادامه افزود:

امام جواد با حکومت نفس خود را به جامعه نشان داد و از طریق رهبری و تعالیمش، سعی کرد تا به همه‌ی افراد، بی‌توجه به اعتقادات ، کمک کند. او از روابط انسانی و پذیرش مختلفی که با مردم داشت، مشهور بود.

 

وی در پایان تصریح کرد:

ما باید از امام جواد الهام بگیریم و سعی کنیم تا با دانش، اخلاق و مهربانی به دیگران کمک کنیم. از آنجایی که امام جواد الگوی بارزی از انسانیت بود، ما نیز می‌توانیم از کمالات او الهام بگیریم و سعی کنیم تا در زندگی خود نمونه‌ای از رهبری عادلانه و انسان‌مدارانه برای دیگران باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار