خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه با حضور در منزل پدری شهید مدافع حرم صادق امید‌زاده، ضمن ابراز همدردی و همدلی با خانواده شهید گفت: راه شهید حاج صادق و یارانش تا خشکانده شده ریشه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۹۰
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه شامگاه شنبه 30 دی‌ماه با حضور در منزل پدری شهید مدافع حرم صادق امید‌زاده، ضمن ابراز همدردی و همدلی با خانواده شهید اظهار کرد: شهادت مقام و منزلتی است که خداوند متعال برای بندگان خاص الخاص خودش قرار داده است و آن‌ها را خطاب قرار داده است با این آیه شریفه «یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلى رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی».

وی افزود: خداوند متعال در شهدای والا مقام آن، در آن لحظات آخر و لحظه‌ای که توفیق شهادت نصیبشان می‌شود خطاب می‌کند که این نفس مطمئنه به‌سوی پروردگار خودت بازگرد، درحالی‌که از خداوند راضی هستی و خداوند هم از تو راضی است. در اوج مقام رضا که جزء بالاترین مقام‌هاست به ملاقات پروردگارت بیا و در میان بندگان خاص من که شهدای قبل هستند و انبیا و اولیا هست و در بهشت خاص خود من وارد شو.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خوشا به حال شهدای والامقام مخصوصاً یاران شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی که این عزیز آن‌قدر شیفته‌ی این فرمانده بودند، بعد از شهادت حاج قاسم زندگی برایشان دشوار بود. با گریه و زاری و با اشک از خود حاج قاسم می‌خواستند که این فاصله را نزدیک کن.

وی ادامه داد: آرزوی هر رزمنده و مجاهدی شهادت هست و این شهید والامقام درنهایت دعایش مستجاب شد و در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی و شقی‌ترین دشمنان خدا، اسلام و مسلمین مورد هجوم ناجوانمردانه قرار گرفت و به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده محترم شهید، عنوان کرد: به نیابت ملت عزیز اسلامی و همه جبهه‌ی مقاومت با شنیدن این خبر متأثر شدند هم‌عرض تسلیت دارم و هم‌عرض تبریک. عرض تسلیت به خاطر این مصیبت بزرگ و عرض تبریک به خاطر تربیت چنین فرزند دلاور و بزرگ و چنین شخصیت متفکر و باعظمتی که حقیقتاً دشمن را زمین‌گیر کرده بود.

* شهادت این عزیزان، باعث به صحنه آمدن میلیون‌ها انسان آزاده می‌شود.

وی گفت: این شهید والامقام دردانه‌ای بود برای حقیقتاً برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت، این سرمایه بزرگ را از این خانواده بزرگ به بهترین وجه قبول بفرماید و ان‌شاءالله با اولاد طاهرینش محشور بفرماید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به شهادت رساندن چنین اشخاصی، از خطاهای راهبردی دشمن عنوان کرد و گفت: دشمنان بدانند تجربه‌ی گذشته این معنا را ثابت کرده است که این‌طور نیست که با شهید شدن حاج صادق این راه آسیب ببیند و این مسیر گم شود، اتفاقاً وقتی شخصیتی مانند این شهید والامقام ویارانش به‌مانند شهید حاج قاسم سلیمانی که وقتی به شهادت می‌رسند میلیون‌ها انسان آزاده به صحنه می‌آیند برای ادامه آن راه این شهیدان.

وی بیان کرد: دشمنان بدانند که وارثان شهید حاج قاسم و این شهید عزیز این راه را بسیار باعظمت‌تر و قاطع‌تر از گذشته به فضل الهی ادامه خواهند داد و نتیجه این شهادت‌ها خشمی در جبهه مقاومت خواهد شد که ریشه رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری خاطرنشان کرد: خداوند متعال درجات این شهید والامقام را با اولاد طاهرینش، با اهل‌بیت (ع) محشور بفرماید و به خانواده معظم شهید صبر و اجر و توفیقات آنچه در سطح این شهید والا مقام عنایت بفرماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار