خبرهای داغ:
امام جمعه اهواز گفت: هر کس بخواهد امنیت کشورمان را مورد آسیب قرار دهد با پاسخ کوبنده مواجه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۷۶
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به اقدام کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به گروهک های تروریستی گفت : این اقدام بخشی از انتقام سخت کشورمان نسبت به جنایت تروریست ها در به شهادت رساندن جمعی از هموطنمان در سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود .

وی ضمن حمایت قاطع از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام خون شهدای حادثه تروریستی کرمان، ادامه داد : چنانچه هر کشور و قدرتی دست از پا خطا کند با موشک و پهبادهای توانمند، قدرت نمایی و آنها را برای همیشه پشیمان خواهیم کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به ماه پرفیض رجب بیان کرد : ماه رجب و شعبان آمادگی برای ورود به ماه رمضان است و یکی از اعمال این ماه پربرکت استغفار کردن می باشد .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت : ذکر الله و عبادت شناسه حقیقی انسان است و یکی از مصادیق عبادت اعتکاف می باشد و در ایام اعتکاف شاهد حضور نوجوانان و جوانان در این مراسم معنوی هستیم .

وی و با تبریک فرا رسیدن ماه ولایت ماه رجب و میلاد حضرت امیرالمؤمنین(ع)، اظهار داشت : بهترین الگو برای خانواده حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) می باشند و با مطالعه سیره آنها هرگز اختلافی در زندگی و بین زوجین نخواهیم داشت.

خطیب جمعه اهواز همچنین بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی برای مقابله با بی حجابی در جامعه تاکید کرد .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به خشکسالی و بارش های کم در سال جاری گفت : هیچ سالی همچون امسال طی حدود 50 سال گذشته خشک سالی نداشتیم. اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دعاهای مختلفی درخصوص نزول باران از جمله نماز استسقاءو دعای حضرت امیرالمؤمنین(ع) در نهج البلاغه" حتما مورد توجه قرار گیرند و توصیه می شود مردم و خانواده ها در محیط های مختلف آنها را بخوانند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار