خبرهای داغ:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به اینکه نسل آینده برای کشور با اهمیت است گفت: کانون موتور محرک پرورش استعدادها، توانایی‌ها، آموزش و مهارت کودکان و نوجوانان است.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۳۸
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، داریوش آقاسی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: ما برای رسیدن به تمدین نوین اسلامی نیاز به منابع انسانی داریم و منابع انسانی ما قطعا همان کودکان و نوجوانان مخاطب کانون هستند، از این رو کانون پرورش فکری مخاطب خاص و مهمی دارد که قرار است پایه‌های تمدنی آینده کشور باشند.

وی افزود: در کنار پرورش استعدادها و توانایی ها نیاز است برای نسل تمدن ساز، ایمان به خدا را نیز تقویت کنیم که از این نظر نیز ظزفیت خوبی در کانون با وجود مربیان فرهیخته و توانمند وجود دارد.

آقاسی با بیان اینکه دنیا برای تربیت نسل آینده از زبان هنر استفاده می کند افزود: ابزار هنر در کانون وجود و برای تربیت نسل آینده باید از این ابزار بهره بگیریم تا در کنار تمام فعالیت‌های کانون اجزای موضوع ایمان نیز تقویت شود.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم کانون پرورش فکری خوزستان مرکز ثقل حوزه‌های هنری، فرهنگی و ادبی کودکان و نوجوانان شود و ازاین نظر یک پایگاه ویژه و تخصصی در حوزه کودکان و نوجوانان برای رشد امور فرهنگی و هنری در استان تشکیل شود و ما باید به این کار مهم اهتمام داشته باشیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به ظرفیت خوبی که برای شکل گیری پایگاه فرهنگی و هنری در کانون خوزستان وجود دارد افزود: کانون دارای مربیان فعال، صاحب فکر، ایده و ذوق و سلیقه است پس اگر مسئولین استان کانون را در کنار خود ببینید و از فعایت‌های کانون حمایت کنند قطعا به این مهم دست پیدا می کنیم .

سرپرست پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نیز در این مراسم با اشاره به برخی فعالیت ها در دوره مسئولیت خود بیان کرد: تشکیل پایگاه بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، تجهیز و راه اندازی مجدد خودروهای سیار روستایی، میزبانی ۲ دوره حضور تماشاخانه سیار کانون در قالب مسیر کاروان امام رضا (ع) ومراسم اربعین حسینی، اهدا کتاب به مناطق کم برخوردار استان و دریافت مجوز مرکز اندیکا ازجمله فعالیت‌ها در این دوره بوده است .

در این آیین داریوش آقاسی به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی و از زحمات آقای حبیب آل کرد سرپرست پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر شد.

بر اساس این گزارش داریوش آقاسی که دانشجوی دکترای فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی است ، جایگزین سرپرست سابق اداره کل کانون استان خوزستان شده است تدریس در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، کارشناس تشکل‌های دانشجویی در دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان و مسئول قرارگاه جهاد تبیین در آموزش و پرورش استان خوزستان، دبیر جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان، مسئول بسیج و شورای هماهنگی بسیج دانشگاه فرهنگیان و مشاور مسئول بسیج فرهنگیان استان خوزستان از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها