خبرهای داغ:
خیر خوزستانی در آیین افتتاح درمانگاه بسیجیان در پادادشهر اهواز گفت: این نهمین مرکز درمانی و بهداشتی سازمان تامین درمان بسیجیان کشور است که در بخشی از مسجد رسول اعظم واقع در فاز یک پادادشهر راه اندازی شد. او
کد خبر: ۹۵۷۱۱۱۶
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان از اهواز؛ دکتر مطوری در آیین افتتاحیه موسسه خدمات درمانی بسیجیان رسول اعظم (ص) در اهواز  افزود: موسسه خیریه، دارلایتام، حسینیه، کتابخانه عمومی و دفتر ازدواج جزو ملحقات این مجموعه هستند که امروز آخرین حلقه آن یعنی درمانگاه خیریه از سوی سپاه و بسیج بر آن افزوده شد.

 

به گفته دکتر مطوری یکی از قطب های دندانپزشکی استان در این محل راه اندازی می شود و بخش های تخصصی «سی پی آر»، داروخانه، اورژانس، پزشک عمومی، مامایی و همه بخش‌های لازم یک درمانگاه در اینجا دیده شده است.

 

او با اشاره به اینکه در این مجموعه درمانگاهی با تعرفه نازل تر از آنچه دولت تصویب کرده، خدمات ارایه می‌گردد، گفت: نکته مهم نیز همین است و تعرفه خدمات تقدیمی به بیماران کمتر از نرخ مصوب دولت است که انتظار می رود به لطف خدا و همت دوستان در سپاه و بسیج این مرکز خیریه توسعه یابد.

 

این نیکوکار خوزستانی همچنین یادآور شد: ما در تلاشیم بخش های دیگری از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی و «او پی جی» را برای ارایه خدمات به شهروندان اهوازی آماده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار