مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی ظرفیت مداحان را در روشنگری جهاد تبیین مهم و اثرگذار دانست و گفت: «جهاد تبیین» وظیفه مهمی که رهبری به مداحان ابلاغ کردند.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۹۶
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ابوالفضل ربیعی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی بر ضرورت جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها بنیان گذار «جهاد تبیین» بود و در ادامه حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و امام سجاد علیه‌السلام سکان‌دار این جهاد شدند و امروز هم ما عهده‌دار این امر مهم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در این راه نباید به دلیل مصلحت‌سنجی‌های نادرست، تنبلی و... از این تکلیف عقب‌نشینی کنیم، گفت: همان‌گونه که حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها عقب نشینی نکردند و با گریه‌ها و سخنان این جهاد را احیاء کردند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در عرصه «جهاد تبیین» هم بایستی خدا را در نظر داشته باشیم و بدانیم که شهدا نیز نظاره‌گر هستند، اگر این نگاه را داشته باشیم همه چیز حل می‌شود.

ربیعی ظرفیت مداحان را در روشنگری جهاد تبیین مهم و اثرگذار دانست و گفت: امروز اثرگذاری جامعه مداحان نه تنها در قشر ارزشی، مذهبی و متدین وجود دارد و باتوجه به تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه در زمینه سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌طلبد که جامعه مداحان بیش از پیش پای کار باشند و در ترویج فرهنگ دینی نقش آفرینی کنند.

وی به مسئله جمعیت نیز اشاره و تصریح کرد: سفارشی که مقام‌معظم‌رهبری در سال‌های گذشته نسبت به خانواده کرده بودند نیز بایستی جدی بگیریم و مراقب مسئله خانواده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار