در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی‌محمد محمدی» آمده است: ای خواهرم با حجاب خود مشت محکمی بر دهان جنایتکاران و منافقان بزن.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۸۴
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «علی‌محمد محمدی» در سال 1341 در روستای دهسد از توابع شهرستان خنداب و در خانواده‌ای روستایی که اهل تلاش و کار و زحمت بودند و زندگی را برای خویش و خانواده و فرزندان بر اساس اسلام ساخته بودند، دیده به جهان هستی گشود. تا کلاس پنجم ابتدایی درس خواند ولی از آنجایی که پدرش در کارهای کشاورزی به او نیاز داشت، درس را رها کرد و به کمک او شتافت. 

بعد از انقلاب که سپاه پاسداران تأسیس شد به عضویت این نهاد درآمد و توانست با پوشیدن لباس سبز پاسداری به امنیت و آرامش مردم فکر کند. جنگ که آغاز شد از همین طریق به جبهه رفت و به عنوان مسئول واحد موتوری در لشکر 17 علی بن ابی‌طالب(علیهما السلام) مشغول به فعالیت شد. او بیش از دو سال در دوران جنگ تحمیلی در جبهه بود و در بیست و هفتمین روز از دی‌ماه سال 1365 در بمباران هوایی کارخانه نورد اهواز به شهادت رسید. پیکر مطهرش را در روستای دهسد به خاک سپردند.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

 سلام و درود بر امامان(علیه السلام) رهبران راستین تشیع، و سلام و درود بر رهبر کبیر امام خمینی(قدس سره) و سلام و درود بر تمامی شهیدان از صدر اسلام تا الآن، و سلام و درود بر تمامی رزمندگان اسلام که با تمامی قدرت در برابر جنایتکاران شرق و غرب ایستادند و مشت محکمی بر دهان آن‌ها زدند و می‌خواهم بگویم من این حرف‌ها را آگاهانه می‌زنم. آگاهانه قدم در این راه گذاشتم، آگاهانه پیروی از امام(قدس سره) عزیز می‌کنم. آگاهانه خط سرخ شهدا را ادامه می‌دهم. می‌دانم این نهال اسلام احتیاج به خون دارد تا مردم آگاه شوند که این شهیدان بودند که ما را از خواب غفلت بیدار کردند. خون شهیدان بود که ما را به اسلام و مکتب آگاه کرد. این خون شهیدان بود که ما را به جبهه حق علیه باطل برد، و این خون شهیدان بود که به ما فهمانید که حسین(علیه السلام) که بود. و شهادت یعنی چه.

برادران عزیزم امیدوارم که همیشه در صحنه باشید. خداوند ثواب شهید نصیبتان کند. با موفقیت و فضل خدا از امام(قدس سره) عزیزمان پیروی کنید و خدا را فراموش نکنید و او را همیشه در نظر داشته باشید. ای خواهر عزیزم می‌دانم که شما صبرتان زیاد است. باز هم سعی کن صبر بیشتری داشته باشی، و با خواهران شهیدان همدردی. و با حجاب خود مشت محکمی بر دهان جنایتکاران و منافقان بزن و وصیت می‌کنم زن برادرهایم و سایر بستگان حجاب خود را حفظ کنند. و بچه‌هایتان را خوب تربیت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار