خبرهای داغ:
سردار عزیز قنبری گفت: حضور مردم در انتخابات این را ثابت می‌کند که مردم ما علیرغم همه مشکلات پای انقلاب هستند، چون دشمنان ما بر سر نیستی ایران متحد هستند ، ما هم باید برای ایران قوی متحد باشیم
کد خبر: ۹۵۷۰۸۳۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

شرکت ما در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است/مشکل دشمنان با ایران قوی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: سردار عزیز غضنفری جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست جهاد تبیین با موضوع مسائل سیاسی روز در جمع فرهنگیان گرگان گفت: ایران در طی این چند دهه آماج حملات و شیطنت های دشمنان قرار گرفته است و واقعیت این است که آنچه علما از آموزه های دینی به ما یاد داده اند این است که یک سیستم مستکبرانه در دنیا وجود داشته که سرنوشت ملت‌ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
وی افزود: وقتی از دشمن صحبت میکنیم یک امر واقعی را جلوی چشمان خود قرار می‌دهیم و این را می دانیم که دشمن همیشه هست و الان سیستمی در دنیا حاکم است که قانون جنگل در آن صدق می کند.
غضنفری با اشاره به موضوع این روزهای فلسطین و غزه اظهار داشت: قصه فلسطین یک قصه پر غصه ۷۵ ساله جهان اسلام است. عملیات طوفان الاقصی چه اجرا می شد و چه اجرا نمی شد برنامه اسرائیل برای کرانه باختری اجرا می‌شد و کشتار چند ده هزار نفری را در دستور کار خود داشتند. ومیخواستند غزه را به ۲۰ بلوک تقسیم کنند که هیچ ارتباطی با هم نداشته باشند.
جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: کاری که حماس انجام داد یک عملیات پیش دستانه بود و چون از این عملیات اطلاع داشت دست به عملیات طوفان الاقصی زد و آنها را غافلگیر کرد.چون اسرائیل میخواست بر بزرگترین میدان گازی که در ۳۰ کیلومتری غزه وجود دارد مسلط شود.
این مقام مسئول اذعان داشت: در طول ۷۵ سال گذشته هیچ موقع پایه های رژیم صهیونیستی به اندازه طوفان الاقصی متزلزل نشده بود و کسی پیش بینی نمی کرد طوفان الاقصی اسرائیل را در موقعیت تهدید موجودیتی قرار بدهد. اسرائیل تمرکز ۷ود را گذاشته بود تا سرزمین سوخته را ایجاد کند و مردم غزه را از آنجا دور کند.
وی تصریح کرد: دشمنان ما تهدیدهایی را در منطقه ایجاد می کنندو برنامه هایی برای کل منطقه دارند و ما باید با حضور در انتخابات همه این توطئه ها را خنثی کنیم . شرکت ما در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است. مشکل دشمنان با ایران قوی است و برنامه آنها این است که ایران یکپارچه نباشد.
غضنفری در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات این را ثابت می‌کند که مردم ما علیرغم همه مشکلات پای انقلاب هستند، چون دشمنان ما بر سر نیستی ایران متحد هستند ، ما هم باید برای ایران قوی متحد باشیم زیرا دشمنی داریم مه اگر بر ما مسلط شود به هیچ کس رحم نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار