خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ما در انتخابات امسال با حضور حداکثری خود یک بار دیگر حماسه بزرگی را خلق خواهند کرد .
کد خبر: ۹۵۷۰۶۷۰
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان دریادار علی فدوی در سومین یادواره شهدای شهرستان ایذه گفت: دشمن با تمام توان و تبلیغات رسانه‌ای خود به دنبال عدم مشارکت مردم پای صندوق‌های رای می‌باشد.

وی گفت: ملت ایران با تاسی از رهبر خود حضور حداکثری در انتخابات اسفند ماه امسال خواهد داشت و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و به تبعیت ایشان ملت ایران آمریکا و اسرائیل را خبیثان عالم معرفی کردند و امروز بیش از ۹۰ درصد مردم دنیا به خباثت این جنایتکاران پی برده اند.

دریادار فدوی ادامه داد: ۱۰۰ روز است صهونیست‌ها با حمایت استکبار جهانی در غزه مشغول جنایت هستند و مردم بی دفاع را به شهادت می‌رساندند.

وی با اینکه ملت ایران همیشه در صحنه‌ها حضور و به تکالیف خود عمل کرده است، گفت: ملت ایران ۲۰۰ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است و به این شهدای گرانقدر افتخار می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه و مراتب شهدای سرفراز در نزد خدای متعال گفت: ما باید ادامه دهنده راه این شهیدان گرانقدر باشیم و در مسیر خدا و حزب خدا حرکت کنیم.

دریادار فدوی تصریح کرد: ام القرای جهان اسلام ایران اسلامی است و ملت ایران با تاسی از ولایت، امام و رهبر خود به راه پر عزت خود ادامه می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار