خبرهای داغ:
فرمانده فراجا استان قم با حضور در تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه‌السلام با فرمانده این ستاد دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۴۰
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا میرحیدری به همراه مسئولین معاونت های فراجا استان قم، با حضور در ستاد فرماندهی تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه‌السلام، با حجت‌الاسلام منتظرزاده دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین منتظرزاده، فرمانده تیپ امام جعفر صادق علیه السلام، ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رجب و فرخنده میلاد امام محمدباقر علیه‌السلام، ضمن ارائه گزارشی از مأموریت‌ها و عملکرد این تیپ، به فرماندهی فراجای استان، این اطمینان را داد که با توجه به حضور طلاب و روحانیون فرهیخته، خدوم و انقلابی گردان‌های تیپ ۸۳ و ظرفیت بالایی که در این یگان وجود دارد، حاضر است بر اساس دستورالعمل‌های فراجا و به صورت هماهنگ و هم‌افزا در راستای ایجاد قدرت نرم برای نظام و انقلاب همکاری داشته باشد.

در ادامه این دیدار سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری، فرمانده فراجا استان قم، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های چشمگیر و اثرگذار تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق علیه‌السلام، با اشاره به نقش کلیدی روحانیت در بهبود وضعیت فرهنگی و ناهنجارهای اجتماعی کنونی، گفت: با توجه به ظرفیت خوبی که در این تیپ وجود دارد و شناختی که از قبل در مورد دغدغه مندی این تیپ نسبت به امور فرهنگی اجتماعی داریم می‌توان با همکاری، همراهی و کمک فکری به مجموعه فراجا بر بسیاری از این مشکلات فرهنگی که طرح ریزی دشمنان نظام و انقلاب است فائق آییم.

در پایان این دیدار مقرر شد، با تشکیل کمیته تخصصی، تفاهم نامه ای جهت همکاری هر چه بیشتر در زمینه‌های گوناگون بین فراجای استان قم و تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق علیه‌السلام منعقد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار