حجت الاسلام رنجبر گفت: ماه رجب ماه ریزش رحمت پروردگار بر بندگان خویش است و ماهی که ایام البیض یعنی اعتکاف و انس با خداوند متعال در آن قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۵۰
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

حجت الاسلام احمد رنجبر، نماینده ولی فقیه در ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب در گفتگو باخبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به اهمیت این ماه بزرگ گفت: ماه رجب مقدمه ورود به ماه شعبان و آماده شدن به مهمانی خدا یعنی ماه رمضان است.

وی افزود: ماههای رجب ، شعبان و رمضان شرافت زیادی دارند و روایات بسیاری در فضیلت آنها وارد شده که از پیامبر گرامی اسلام نقل است ماه رجب ماه بزرگی است و ماهی در حرمت و فضیلت به آن نمی رسد.

حجت الاسلام رنجبر با بیان اینکه ماه رجب ماه ولایت و امامت است اظهار داشت: در این ماه با عظمت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و بعثت حضرت رسول مکرم اسلام واقع شده است.

رنجبر در ادامه تصریح کرد: در واقع شروع ماه با ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) آغاز و با ولادت امیرالمؤمنین به نیمه رسیده و با بعثت حضرت پیامبر خاتمه می یابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان زاهدان اظهار داشت: از پیامبر گرامی اسلام نقل است: ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است بنابراین کسی که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد موجب خشنودی خدای بزرگ شده و غضب الهی از او دور می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار